کد خبر : 1495210 | 13 دی 1396 ساعت 17:55 | 65.5K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال کوتینیو به معنای پایان عصر کاپیتان بارسلوناست؟

اگر انتقال فیلیپ کوتینیو به بارسا قطعی شود، حضور آندرس اینیستا در ترکیب اصلی این تیم در هاله ای از ابهام قرا خواهد گرفت.

انتقال کوتینیو به معنای پایان عصر کاپیتان بارسلوناست؟

 

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد فاصله چندانی تا نهایی شدن قرارداد کوتینیو با بارسا و انتقال این ستاره خلاق برزیلی به نوکمپ وجود ندارد و با این تفاسیر  باید دید که آیا اینیستا فصل بعد هم در لیست بلوگرانا حضور خواهد داشت یا خیر.

 

رسانه های معتبر دنیا خبر از نهایی شدن مذاکرات لیورپول و بارسلونا بر سر انتقال این بازیکن داده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد در همین زمستان شاهد جدایی کوتینیو از لیورپول خواهیم بود.

 

1258400

 

طبق ادعای دیلی میل، کاپیتان 33 ساله بارسا مدتی قبل به شکل مادام العمر قرارداد خود را با کاتالان ها تمدید کرد؛ اما طبق توافق اینیستا و باشگاه، 2 الی 3 هفته مانده به پایان هر فصل کاپیتان باتجربه بلوگرانا در مورد ادامه دادن قرارداد یا فسخ آن تصمیم گیری خواهد کرد.

 

در فصل جاری و با توجه به عدم حضور کوتینیو در رقابت های لیگ قهرمانان به دلیل بازی با لباس لیورپول، احتمالا اینیستا در اروپا و کوتینیو در لالیگا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت؛ اما از فصل بعد و با توجه به هم پست بودن این 2 بازیکن، احتمالا دیگر اینیستا جایی در ترکیب والورده نخواهد داشت و با توجه به اینکه این بازیکن مدتی قبل اعلام کرد نمی خواهد نقش یک مسافر را در بارسلونا بازی کند، ممکن است شاهد جدایی او در تابستان بعدی باشیم.

 

1255393

 

دیگر سناریوی پیش رو، حضور هر 2 بازیکن در ترکیب اصلی بارسلوناست، به شکلی که اینسیتا در پست قبلی خود در میانه میدان بازی کند؛ اما کوتینیو به عنوان یکی از 3 ضلع خط حمله بارسلونا در کنار لیونل مسی و لوییس سوارز نقش وینگر را در ترکیب والورده ایفا کند که در چنین شرایطی باید شاهد نیمکت نشینی عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و گرانقیمت بارسلونا باشیم که این نیز تئوری محتملی به شمار نمی آید.

 

البته کوتینیو قادر به بازی کردن در پست های مختلفی است؛ اما طبیعتا نقش بازیگردانی میانه میدان، منطقه مورد علاقه ستاره جدید و احتمالی بارسا خواهد بود.

 

1236498

 

البته به جز اینیستا، جایگاه دیگر بازیکنان خط میانی بلوگرانا از جمله آندره گومس و دنیس سوارز نیز در خطر خواهد بود و مشخص نیست با توجه به مبلغ 150 میلیون یورویی احتمالی برای جذب کوتینیو و تمایل بارسا به جذب دوباره این مبلغ با فروش بازیکنان، آیا دنیس سوارز و آندره گومس نیز جایی در تفکرات والورده خواهند داشت یا خیر.

دیدگاه‌ها