کد خبر : 1495310 | 14 دی 1396 ساعت 10:46 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

سجاد، چهره ویژه دربی تهران و تبریز!

تراکتور در دومین هفته متوالی به مصاف تیمی از پایتخت خواهد رفت و در این بازی، سجاد شهباززاده چهره ویژه میدان خواهد بود.

سجاد، چهره ویژه دربی تهران و تبریز!

به گزارش "ورزش سه"، او در فصل جاری عملکرد مثبتی برای استقلال نداشته؛ اما حالا و پس از رهایی از بند مصدومیت امیدوار به تکرار گلزنی مقابل تراکتور و آغاز روزهای خوب از تبریز است. البته داستان سجاد و تراکتور فقط این گل ها نیست.

 

شهباززاده فصل پیش و پس از جدایی از آلانیا اسپور راهی تراکتورسازی شد و با این تیم قرارداد بست؛ اما پس از عقد قرارداد، تراکتوری ها با چک کردن پنل TMS متوجه شدند از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند و نه تنها اجازه جذب شهباززاده را نداشتند که حتی مجاز به استفاده از عالیشاه، نوراللهی و دیگر خریدها نیز نبوده اند. البته مستندات نشان داد که حکم محرومیت از ماه ها پیش به تراکتورسازان رسیده بود؛ اما جذب شهباززاده این محرومیت را علنی کرد.

 

حال اگر عقد قرارداد را در نظر بگیریم، مهاجم آبی ها روز جمعه مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت، تیمی که هرگز برایش به میدان نرفت و باید دید آیا همچون بازی جام حذفی دو فصل پیش و دیدار برگشت لیگ پانزدهم موفق به بازکردن دروازه این تیم خواهد شد یا خیر؟!

 

البته اگرچه او از بند مصدومیت رها شده؛ اما بازی کردنش منوط به نظر وینفرد شفر است؛ ولی در هر صورت، او چهره ویژه دیدار استقلال و تراکتورسازی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها