کد خبر : 1495371 | 14 دی 1396 ساعت 16:58 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

حدادی فر، بختیار و اکبر ایمانی

مثلث دلخواه ژنرال در میانه زمین

امیر قلعه نوئی برای دیدار فردای تیمش مقابل پیکان به احتمال زیاد از سه هافبک مورد علاقه اش استفاده خواهد کرد.

مثلث دلخواه ژنرال در میانه زمین

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نوئی که در نیم فصل اول به لحاظ آماری بدترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت، با جذب بازیکنان موردنظرش و البته بهبودی مهره های کلیدی اش حالا به شرایط ایده آل و دلخواه خود رسیده است. ژنرال با جذب بختیار رحمانی از پیکان و اکبر ایمانی از پدیده نشان داد که به دنبال ترمیم خط میانی تیمش است. حالا با بازگشت قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده نیز دست قلعه نوئی برای ارنج هافبک های مورد علاقه اش بازتر از قبل شده است.


ذوبی ها هفته قبل و در دیدار برابر گسترش فولاد تبریز تنها بختیار رحمانی را در میانه میدان داشتند و قاسم حدادی فر با آغاز نیمه دوم جانشین ربیع عطایا شد. با ابراز رضایت قلعه نوعی از وضعیت حدادی فر و صدور کارت بازی برای ایمانی، حالا سرمربی ذوب آهن می تواند مثلث مورد علاقه اش را مقابل پیکان با سه راس حدادی فر، بختیار و ایمانی روانه زمین کند.


البته با بهبودی عطایا این مثلث می تواند به مربعی تبدیل شود که چاشنی تهاجمی بیشتری دارد. مهدی رجب زاده نیز که پاس گل سه امتیازی تیمش را هفته قبل داد، به عنوان تعویض طلایی ژنرال می تواند بار دیگر نتیجه دلخواه را برای تیمش رقم بزند.

دیدگاه‌ها