کد خبر : 1495496 | 15 دی 1396 ساعت 11:31 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

می‌توانیم از پرسپولیس هم امتیاز بگیریم

عنایتی: دروازه‌بان ما به زمین هم نیفتاد

سرمربی سیاه جامگان می گوید حق تیمش در بازی با فولاد پیروزی بود.

عنایتی: دروازه‌بان ما به زمین هم نیفتاد

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی در ادامه روند روبه رشد تیمش روز گذشته در دقایق پایانی از فولاد تساوی گرفت تا یک امتیاز حیاتی را بدست بیاورد.


سرمربی سیاه جاماگان در این باره گفت: هرچند کسب تساوی در دقایق پایانی لذت بخش است اما از این نتیجه راضی نیستم چون اعتقاد دارم باید فولاد را شکست می دادیم. حتما باید این تیم را شکست می دادیم ولی متاسفانه از فرصت های بدست آمده استفاده نکردیم.


او ادامه داد: تعجب می کنم چرا گزارشگر بازی گفت فولاد می توانست راحت ما را شکست بدهد. دروازه بان ما در طول بازی زمین هم نیفتاد در حالی که ما سه چهار موقعیت بسیار خوب را از دست دادیم. واقعا از نتیجه راضی نیستم چون اگر کمی باهوش بودیم می توانستیم برنده باشیم.


عنایتی در مورد بازی با پرسپولیس در هفته آینده می گوید: پرسپولیس تیم خوبی است و صدرنشینی این تیم هم حرف من را تایید می کند. اما ما موقعیتی داریم که فرصت اشتباه نداریم و بازیکنان ما کم کم به چیزی که من از آنها می خواهم نزدیک می شوند. من به بازیکنان تیمم ایمان دارم و مطمئن هستم توانایی امتیاز گرفتن از پرسپولیس را داریم.


سرمربی سیاه جامگان در پایان گفت: از مدیران باشگاه تشکر می کنم. ما از معدود تیم هایی هستیم که تا بدین جای فصل 45 درصد از قرارداد بازیکنان مان را پرداخت کرده ایم. بازیکنان ما از نظر روحی شرایط ایده آلی دارند و تلاش می کنیم سهمیه مشهد را در لیگ حفظ کنیم.

دیدگاه‌ها