کد خبر : 1495547 | 15 دی 1396 ساعت 15:23 | 150.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ال کنفیدنسیال

بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی PSG فاش شد

پاری سن ژرمن تابستان امسال با جذب نیمار بازار نقل و انتقالات را به هم ریخت و همه معادلات را بر هم زد.

بمب بزرگ نقل و انتقالات تابستانی PSG فاش شد

به گزارش "ورزش سه"، پرداخت 222 میلیون یورو برای جذب نیمار و جدا کردن این فوق ستاره برزیلی از بارسا، به یکباره باعث افزایش قیمت ها در بازار شد و حالا بازیکنی که شاید 80 میلیون یورو ارزش داشته باشد، با دو برابر قیمت جا به جا می شود.

 

 

1260688

 

 

پی اس جی که خطر فیرپلی مالی را به شدت احساس می کند و به همین دلیل قصد دارد تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند، دست بردار نیست و تصمیم دارد بمب دیگری در انتقالات تابستانی آتی منفجر کند و گزینه مورد نظر این باشگاه نیز کسی جز کریستیانو رونالدو نیست.

طبق ادعای ال کنفیدنسیال، ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی قصد دارد رویای دیرینه خود که جذب رونالدو است را محقق کرده و فوق ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد. او حاضر است در این راه ادینسون کاوانی را نیز به رئال بدهد.  رئال قصد دارد فصل بعد یک مهاجم میانی بزرگ را به خدمت بگیرد و در حال حاضر هری کین و ایکاردی، گزینه های اول محسوب می شوند.

 

لازم به ذکر است که دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اولتیماتوم رونالدو به مدیران رئال مبنی بر اینکه 6 هفته فرصت دارند تا قرارداد او را بهبود ببخشند و در غیر این صورت او به یکی از سه پیشنهادی که به دستش رسیده پاسخ مثبت خواهد داد.

 

 

دیدگاه‌ها