کد خبر : 1495586 | 15 دی 1396 ساعت 18:07 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال همین است!

فیروز کریمی: برای اولین بار در زندگی شانس آوردیم

سرمربی گسترشی ها می گوید این تیم در دیدار امروز با خوش شانسی موفق شد نتیجه بازی را به سود خود به پایان برساند.

فیروز کریمی: برای اولین بار در زندگی شانس آوردیم

به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی پس از پایان دیدار تیم های گسترش فولاد و سپیدرود در نشست مطبوعاتی گفت: بازی دو نیمه کاملاً متفاوت داشت. نیمه اول بدون چون و چرا متعلق به تیم ما و نیمه دوم بدون چون و چرا به سپیدرود متعلق بود. اگر در نیمه اول به گل‌های بیشتری نرسیدیم، به خاطر بی‌دقتی مهاجمان ما بود و اگر سپیدرود در نیمه دوم گل‌های بیشتری به ثمر نرساند، به خاطر بدشانسی آنها بود. خدا را شکر که یک بار در زندگی شانس داشتیم! برای سپیدرود آرزوی توفیق می‌کنم. فوتبال همین است.


او درباره کیفیت بازی گفت: زمین چمن ورزشگاه سردار جنگل با بچه‌ها نامأنوس بود. بهترین چمن طبیعی کشور در تبریز را در اختیار داریم که از چمن ورزشگاه آزادی هم بهتر است. زمین شماره 2 این ورزشگاه هم مانند زمین اصلی است. پس از تعویض سوم، احمد زنده‌روح کم آورد و گفت پایش گرفته است. بازی در چمن مصنوعی، شرایط ویژه‌ای دارد. در نیمه دوم بیشتر از اینکه خودمان بخواهیم دفاع کنیم فشار سپیدرود ما را به عقب برد. بنا بر شرایط بازی هم تعویض کردیم. اگر با توان سپیدرود عقب برویم، طبیعی است که بخواهیم روی ارسال‌های بلند حمله کنیم. تعویض‌های ما هم بر همین مبنا بود. خدا را شکر شانس هم آوردیم. من امروز سپیدرود را در نیمه دوم تیم قابلی دیدم. اگر این تیم همانند نیمه دوم بازی کند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


کریمی درباره بازی تدافعی گسترشی ها در این دیدار گفت: این آمار برای گسترش فولاد اصلاً خوب نیست. ما چند بازیکن مصدوم و محروم داشتیم. آندرانیک تیموریان کاپیتان ما و میثم نقی‌زاده ملی‌پوش گسترش فولاد همچنان محروم هستند. آندو هافبک دفاعی باتجربه‌ای است که خط دفاع را به جلو متصل می‌کند. نقی‌زاده هم هافبک آزاد و پا به توپ ما است که به همین خاطر به تیم ملی هم دعوت شد.


سرمربی گسترش فولاد ادامه داد: ما به جای آندو، نیما مختاریِ 18 ساله را بازی دادیم و به جای نقی‌زاده، علی چراغعلی به میدان رفت. بازی در خانه سپیدرود در بازیکنان جوان ما استرس ایجاد کرد. خودم اعتقاد دارم فوتبال باید تماشاگرپسند باشد. ما مشکل کمبود بازیکن داریم، هرچند تیمی که امروز به زمین رفت، کامل‌ترین تیمی بود که از ابتدای فصل در اختیار داشتیم. بعضی بازیکنان هم قرار است به تیم اضافه شوند. اگر بازیکنان تازه‌وارد مانند اسماعیل فرهادی، عزیز معبودی و میلاد زنیدپور را هم نداشتیم، به مشکل خورده بودیم. زمانی که من به گسترش فولاد آمدم، در مجموع 12 بازیکن اصلی داشتیم و تیم قبل از من به شدت مصدوم داشت.


وی درباره سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه عزیز معبودی گلزن گسترش فولاد حرکت غیراخلاقی انجام داده است، گفت: من به روح برادرم این صحنه را ندیدم. به بازیکنان اجازه این حرکات را نمی‌دهم. فوتبال و تماشاگران آن احترام دارند. مخصوصاً تماشاگران سپیدرود که وقتی در این استان فعالیت می‌کردم، نهایت همکاری را با ما داشتند. وقتی در ملوان بودم، می‌خواستم با سپیدرود بازی دوستانه برگزار کنیم. اگر این اتفاق رخ داده باشد، حتماً برخورد خواهم کرد.

دیدگاه‌ها