کد خبر : 1495731 | 16 دی 1396 ساعت 11:19 | 40.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مورد منشا و احمدزاده باشگاه تصمیم می گیرد

برانکو: با این اتفاقات حق دارم هرطور که بخواهم فکر کنم

سرمربی کر‌وات سرخپوشان در حاشیه تمرین امروز در جملاتی کوتاه به وضعیت موجود تاخت و اتفاقات علیه تیمش را ناجوانمردانه توصیف کرد.

برانکو: با این اتفاقات حق دارم هرطور که بخواهم فکر کنم 

به گزارش “ورزش سه”، سرمربی سرخپوشان که به دلیل سال نوی میلادی عجله داشت تا در مراسمی به همین منظور شرکت کند با حضور در جمع خبرنگاران به انتقاد از اتفاقات داوری روز گذشته پرداخت.


وی در این رابطه گفت: همیشه گفته بودم که این طور بازی‌ها سخت است  چون تیم‌هایی همچون نفت چیزی برای از دست دادن ندارند و من این موضوع را قبلا هم گفته بودم.


در ادامه برانکو به انتقاد از پنالتی سوخته برای تیمش پرداخت و گفت: داور نه تنها دو پنالتی‌، بلکه سه پنالتی‌ را نگرفت که به گفته کارشناسان حتما باید دو پنالتی‌ گرفته می‌شد. من دیگر به این مسائل عادت کرده‌ام.


سرمربی سرخپوشان که چندی پیش در خصوص برنامه ریزی بازی‌ها با مسئولان سازمان لیگ برتر دچار تنش شده بود درباره اینکه برخی اتفاقات برخلاف میل او و تیمش رقم می‌خورد تا از کسب نتیجه دور بماند گفت: نمی‌دانم و نمی‌خواهم وارد این بحث‌ها شوم؛ اما وقتی سه پنالتی‌ را برای شما نمی‌گیرند آن زمان می‌توانید هر طوری فکر کنید.


سوال آخر در خصوص فرشاد احمدزاده و منشا و تصمیم برانکو درباره آینده آنها بود که با این پاسخ همراه شد: این دو بازیکن در باشگاه هستند تا کمیته‌ انضباطی درباره آنها تصمیم‌گیری کند. تصمیم من این بود که امروز در تمرین نباشند. واکنش من درباره این دو این‌گونه بود. فعلا از بازی قبلی محرومشان کردیم تا باشگاه در موردشان تصمیم گیری کند.

دیدگاه‌ها