کد خبر : 1495773 | 16 دی 1396 ساعت 12:37 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

دست راست برانکو در اعتراض به داوری (عکس)

سرپرست جدید پرسپولیس مانند بقیه نیمکت نشینان این تیم به داور بازی با نفت معترض بود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته پرسپولیس با ارائه یک نمایش متوسط در مقابل تیم انتهای جدولی نفت تهران به تساوی بدون گل رسید. این تساوی نتیجه ای بود که برای تیم صدرنشین قابل قبول نبود و روز ناموفقی را برای شاگردان برانکو رقم زد.

 

در جریان این بازی جدا از عملکرد نه چندان مناسب بازیکنان پرسپولیس و دفاع جانانه نفتی ها که به بسته ماندن دروازه این تیم مقابل صدرنشین لیگ کمک کرد، برخی تصمیمات داور مسابقه هم پرسپولیسی ها را از رسیدن به گل دور ماند.

 

به گفته کارشناسان داوری فوتبال، رضا مهدوی در بازی دیروز یک تا دو پنالتی را برای سرخپوشان اعلام نکرد و به این ترتیب روی نتیجه نهایی بازی تاثیر گذاشت. این اتفاقات در طول بازی باعث عصبانیت برانکو ایوانکوویچ شد و در پایان بازی این مربی کروات بر خلاف اکثر بازی ها بسیار برافروخته به نظر می رسید.

 

اما در بازی دیروز به جز برانکو، بقیه نیمکت نشینان پرسپولیس هم به عملکرد داوری معترض بودند که در این بین اعتراضات افشین پیروانی، سرپرست سرخپوشان نیز مشاهده شد. عضو جدید کادر باشگاه پرسپولیس دیروز در کنار برانکو ناراحتی خود از نحوه قضاوت مهدوی را بروز داد و در صحنه ای به طور مستقیم این موارد را به داور چهارم بازی منتقل کرد.

 

 

دیدگاه‌ها