کد خبر : 1495836 | 16 دی 1396 ساعت 16:28 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

دو سال است که زیر نظر دو اسطوره بازی می‌کنم

غلامی: آمدن کریمی مرا به ماندن مجاب کرد

هافبک سپیدرودی ها می گوید در دو سال اخیر زیر نظر دو اسطوره فوتبال ایران بازی کرده است.

غلامی: آمدن کریمی مرا به ماندن مجاب کرد

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی در رابطه با دیدار برابر گسترش فولاد و شکست برابر این تیم گفت: در بازی با گسترش به نظرم آنها حتی یک موقعیت نصفه و نیمه هم نداشتند اما خوش ‌شانس بودند و توپ‌هایشان گل‌ شد. ضمن آنکه تک تک بازیکنانی که در گسترش حضور داشتند همه کارنامه‌‌دار بودند و همین موضوع کمی از تمرکز ما را گرفته بود و بیشتر از آنکه حمله کنید در قالب دفاع قرار گرفته بودیم.


او در رابطه با اوضاع این روزهای تیم پدیده گفت: با آمدن آقای کریمی شرایط تیم خیلی بهتر شد. البته آن زمان که آقای روانخواه هم بودند اوضاع سپیدرود خیلی بد نبود اما خب نظر آقای بیات روی آقای روانخواه بود و بعد از تغییر و تحولات در باشگاه و آمدن آقای تن‌زاده ایشان نظرشان روی علی کریمی بود و ما هم از این موضوع استقبال کردیم. آقای کریمی بالا سر هر تیمی که باشند جز افتخارات آن تیم است. باید بگویم یکی از دلایل ماندنم در سپیدرود هم حضور آقای کریمی در این تیم است که من را مجاب به ماندن کرد.


هافبک سپیدرودی ها ادامه داد: من سال گذشته با آقای دایی در نفت کار کردم و امسال هم قرار است زیرنظر اسطوره دیگر فوتبال آقای کریمی کار کنم که این موضوع باعث خوشحالی من است که طی دو سال اخیر زیرنظر اسطوره‌های فوتبال ایران کار می‌کنم و کارنامه درخشانی را برای خود رقم می‌زنم.


غلامی ادامه داد: سپیدرود نیم فصل اول هنوز در شرایط لیگ دسته اول قرار دارد و برای همین آنطور نتیجه گرفت. ما فقط با حمایت هواداران توانستیم این تیم را نگه داریم در غیراینصورت به نظرم با توجه به اتفاقاتی که در نیم فصل اول برایمان رقم خورد سپیدرود را باید قعرنشین مطلق می‌دانستیم. اما با آمدن آقای کریمی تفاوت در این تیم احساس می‌شود و فکر می‌کنم علاوه بر آنکه سپیدرود در لیگ‌برتر ماندگار خواهد بود رتبه خوبی رادر نهایت کسب خواهد کرد.

دیدگاه‌ها