کد خبر : 1495903 | 17 دی 1396 ساعت 01:11 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خفیف یوونتوس در خانه کالیاری

یوونتوس در دیداری خارج از خانه مقابل کالیاری به پیروزی 1-0 رسید تا همچنان فاصله یک امتیازی اش با ناپولی را حفظ کند.

پیروزی خفیف یوونتوس در خانه کالیاری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری در این دیدار برای رسیدن به گل 74 دقیقه منتظر ماندند و در نهایت با تک گل فدریکو برناردسکی به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه رسیدند.

 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشتند؛ هرچند تا دقیقه 9 طول کشید تا این تیم اولین موقعیت جدی اش را ایجاد کند. دیبالا که با پاس پیانیچ صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی، دروازه بان حریف را مغلوب کرد اما توپ به تیر دروازه کالیاری برخورد کرد.

 

برتری یووه ادامه داشت و این تیم در دقیقه 17 صاحب یک موقعیت خوب دیگر شد اما خدیرا نتوانست از فرصتی که برناردسکی ایجاد کرد، استفاده کند. دو دقیقه بعد نوبت تیم میزبان بود که اولین موقعیت جدی اش را روی دروازه یووه ایجاد کند اما ضربه سر پاوولتی، راهی به چارچوب دروازه شزنی نداشت.

 

 

1274443

 

 

در ادامه بازی متعادل تر شد و چیزی نمانده بود که کالیاری در دقیقه 27 پیش بیفتد اما واکنش عالی شزنی، بار دیگر یک موقعیت خوب را از پاوولتی گرفت. در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و موقعیت خاصی روی دروازه ها به وجود نیامد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

 

نیمه دوم را کالیاری بهتر آغاز کرد اما یوونتوسی ها خیلی سریع پیش کشیدند و در دقیقه 56، داگلاس کاستا با یک حرکت خوب می توانست دروازه کالیاری را باز کند اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد روی پاس ایگواین، پیانیچ صاحب یک موقعیت خوب شد اما او هم نتوانست قفل دروازه میزبان را باز کند.

 

بازی متعادل از سوی دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 74، یووه سرانجام به گل رسید. روی یک ارسال از داگلاس کاستا بود که توپ در مقابل دروازه به برناردسکی رسید و او هم با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد.

 

 

1274445

 

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقیقه 77، بازیکنان این تیم اعتقاد داشتند که داور باید برخورد توپ به دست بن عطیه را پنالتی اعلام می کرد اما این اتفاق رخ نداد. برتری کالیاری در مالکیت توپ ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و یووه به سه امتیاز این دیدار رسید.

دیدگاه‌ها