کد خبر : 1495990 | 17 دی 1396 ساعت 12:11 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن فولاد خوزستان سرباز تراکتورسازی می‌شود؟

از بازیکن جوان خط میانی فولاد خوزستان به‌عنوان سرباز بعدی تراکتورسازی در نیم‌فصل دوم امسال یا شروع فصل آینده نام برده می‌شود.

بازیکن فولاد خوزستان سرباز تراکتورسازی می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه" سینا مریدی بازیکن جوان تیم فولاد خوزستان که اولین بار در دوران مربیگری دراگان اسکوچیچ به تیم اول فولاد اضافه شد و سال گذشته به ترکیب اصلی راه پیدا کرد، جزو بازیکنانی است که دوره خدمت مقدس سربازی وی نزدیک شده است.

 

مریدی با توجه به سابقه رزمندگی پدرش جزو جوان‌هایی است که می‌تواند از کاهش مدت سربازی استفاده کند و به جای 21 ماه در مدت زمانی کمتر از یک‌سال کارت پایان خدمت سربازی را دریافت کند.

 

طی روزهای اخیر بحث اعزام سینا مریدی به دوره سربازی مطرح شده، ولی معلوم نیست که آیا این بازیکن همین امسال به‌عنوان آخرین بازیکن ورودی تراکتورسازی در پنجره زمستانی عازم تبریز شود، یا اینکه از ابتدای فصل آینده لیگ برتر شاهد حضور مریدی در تراکتورسازی باشیم.

 

اعزام  احتمالی سینا مریدی به خدمت سربازی در 10 روز باقی مانده از نقل‌وانتقالات زمستانی می‌تواند فرصت خوبی برای بازگشت احمد عبدالله‌زاده به ترکیب فولاد خوزستان و پایان نیمکت نشینی این بازیکن ملی‌پوش باشد.

 

برای تعیین وضعیت سربازی سینا مریدی باید منتظر تصمیم این بازیکن در روزهای آینده و البته وضعیت لیست نفرات تراکتورسازی در لیگ امسال باشیم. مریدی سهمیه زیر 23 سال است و شاید تراکتوری‌ها ترجیح بدهند با درخواست محمد نوری برای جدایی موافقت کنند تا یک جای خالی در سهمیه نفرات بزرگسال برای استفاده از بازیکنان سهمیه فیفا باز شود.

دیدگاه‌ها