کد خبر : 1496010 | 17 دی 1396 ساعت 13:58 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم در سمت دبیری فدراسیون موفق باشم

بیرانوند: در تغییر اوزان وزنه‌برداری نقش داریم

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه برداری گفت: علاقه زیادی به انجام امور ستادی و مدیریتی ورزشی، در حیطه ورزش اختصاصی خودم، وزنه برداری دارم.

بیرانوند: در تغییر اوزان وزنه‌برداری نقش داریم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بیرانوند که به عنوان سرمربی تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 توانست برای اولین بار عنوان قهرمانی را تجربه کند، در خصوص برعهده گرفتن سمت دبیری فدراسیون وزنه برداری به روابط عمومی این فدراسیون اظهار داشت: با توجه به اینکه رشته تحصیلی ام مدیریت راهبردی در سازمان و رویدادهای ورزشی بوده است. برهمین اساس علاقه زیادی به انجام امور ستادی و مدیریتی ورزشی، در حیطه ورزش اختصاصی خودم، وزنه برداری دارم. از این رو با پیشنهادی که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری برای سمت دبیری این مجموعه به من دادند، موافقت کردم. امیدورام در این سمت جدید با کمک تمامی اهالی این ورزش بتوانم مثمرثمر واقع شوم.


وی در خصوص اهداف و برنامه‌های‌اش در پست دبیری فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: باید به درستی، اهداف و برنامه ها را برای موفقیت رشته وزنه برداری عملیاتی کرد که این موارد عبارتند از: 1- تدوین و اجرای برنامه های استراتژیک فدراسیون 2- هماهنگی و حمایت بیشتر از هیئت ها و ارتباط دوسویه و پویا با هیئت های وزنه برداری استانی 3- نظارت، ارزیابی و فعال نمودن بیش از پیش کمیته های فدراسیون و بخش اداری4- نظارت و کیفی نمودن امور مربوط به اردوهای تیم های ملی.


بیرانوند درباره محول نمودن فعالیت های کمیته آموزش و مربیان فدراسیون وزنه برداری به فردی دیگر گفت: دکتر محسن داودی هم اکنون به عنوان رئیس کمیته آموزش و مربیان فعالیت خودش را آغاز کرده است و همچنین بنده با نظارت و حساسیت، پیگیر امور این کمیته خواهم بود.


وی در خصوص حضور در جلسات کمیته مربیان فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز خاطرنشان کرد: جلسه کمیته مربیان فدراسیون جهانی، همزمان با مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ازبکستان، برگزار می شود که بنده نیز در این جلسه شرکت می کنم. در جلسات این کمیته، اعضاء درباره تغییر اوزان و کسب سهمیه بازی های المپیک به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دیدگاه‌ها