کد خبر : 1496019 | 17 دی 1396 ساعت 14:50 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا؛

واکنش باشگاه رئال به اولتیماتوم رونالدو

هفته گذشته در برنامه ال چیرینگیوتو ادعا شد که رونالدو مهلتی 6 هفته ای به مدیران رئال برای بهبود قراردادش داده است.

واکنش باشگاه رئال به اولتیماتوم رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، ادو آگیره، خبرنگار نزدیک به رونالدو و باشگاه رئال ادعا کرده است که رونالدو از وضعیت فعلی قرارداد و دستمزدش ناراضی است و به فلورنتینو پرز(رئیس) 6 هفته مهلت داده تا سطح دستمزدش را به سطح مسی و نیمار برساند و حتی بیشتر کند.

 

 

1274530

 

 

این اولین بار نیست که رونالدو از شرایط خود در رئال ابراز نارضایتی می کند. سال 2013 و چند ماه پس از پیوستن بیل به رئال، رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران تایید کرد که در رئال خوشحال نیست و اینکه مدیریت دلیلش را به خوبی می داند. مشکل رونالدو پول بود و مدیران رئال خیلی زود دست به کار شده و قرارداد فوق ستاره پرتغالی را بهبود بخشیدند.

نوامبر 2016 نیز پس از هفته ها شایعه و اخبار جدایی رونالدو، قرارداد او تا 2021 تمدید شد و دستمزدش به 24 میلیون یورو در سال افزایش یافت و حالا یک بار دیگر نارضایتی رونالدو از قراردادش، به سوژه داغی برای رسانه ها تبدیل شده است.

 

آگیره همچنین ادعا کرده است که سه پیشنهاد برای رونالدو رسیده که یکی از آنها جدی است. یونایتد، پی اس جی و چلسی، احتمالا سه باشگاهی هستند که قصد جذب رونالدو را دارند.

طبق ادعای مارکا، مسئولان رئال پس از شنیدن ادعای مطرح شده در ال چیرینگیتو، با مدیریت سه باشگاه فوق تماس گرفته اند و پاسخی که شنیده اند این بوده:« هیچ تمایلی برای جذب رونالدو نداریم و پیشنهادی هم ارائه نشده است.»

 

 

1260529

 

 

در گزارش مارکا قید شده است که پرز در حال حاضر هیچ برنامه ای برای بهبود قرارداد رونالدو و افزایش دستمزدش ندارد چرا که معتقد است در حال حاضر بهترین قرارداد ممکن برای رونالدویی که تا سال 2021 قدم در سی و شش سالگی خواهد گذاشت، به ثبت رسیده و نیازی به افزایش دریافتی او نیست.

این البته کاملا خلاف عقیده رونالدو است که به سبب دریافت پنجمین توپ طلای خود، اعتقاد دارد که باید بیشترین حقوق را در دنیای فوتبال دریافت کند. هرچند رونالدو خوش هم می داند که هیچ باشگاهی برای او مثل رئال نخواهد شد؛ ولی بی توجهی مدیران رئال به خواسته او، ممکن است سرمنشا اتفاقاتی جنجالی در تابستان پیش رو باشد.

دیدگاه‌ها