کد خبر : 1496020 | 17 دی 1396 ساعت 14:51 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

می بردیم ایده آل بود ولی یک امتیاز هم بد نیست؛

قنبری: مشکلی با کرانچار ندارم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید که مثل سابق تمام تلاش خود را برای موفقیت تیمش به کار خواهد گرفت.

قنبری: مشکلی با کرانچار ندارم

کریم قنبری مربی جدید سپاهان که با پایان نیم فصل دوم بار دیگر به تیم سابق خود بازگشت، در این خصوص به "ورزش سه" گفت: من فقط از این موضوع خوشحالم که برگشتم تا بتوانم مثل سابق کمک و همکار خوبی برای باشگاه باشم.


قنبری که فصل گذشته در 6 بازی انتهایی فصل دستیار کرانچار بود، در مورد مقاومت کرانچار برای اضافه شدن دستیار جدید به تیم و اینکه به نظر می رسید این سرمربی کروات زیاد تمایلی به این موضوع ندارد، عنوان کرد: من با آقای کرانچار مشکلی ندارم و بعد از اینکه از تیم بعد از 6 بازی جدا شدم، نمی دانم چه اتفاقاتی افتاده و دنبال فهمیدن این موضوع هم نیستم. البته من با نظر آقای کرانچار به تیم اضافه شده ام و از این موضوع مطمئنم.


مربی سپاهان در ادامه در خصوص کسب تساوی برابر پارس جنوبی جم در شرایطی که با کسب پیروزی پر گل برابر پدیده، هواداران سپاهان امیدواری زیادی به کسب اولین پیروزی پیاپی تیمشان داشتند، توضیح داد: ما با تیم سوم جدول رده بندی بازی داشتیم. درست است که این تیم از لیگ یک تازه به لیگ برتر صعود کرده است ولی باید وضعیت این تیم را در نظر بگیرید. مسلما شما هم می دانید که تیم پارس جنوبی جم مانند تیم های پایین جدول بازی نمی کند. ما دوست داشتیم بازی را ببریم ولی جم هم بسیار تیم خوبی است و فکر نمی کنم کسب یک امتیاز نتیجه بدی باشد. شاید اگر می بردیم ایده آل بود ولی یک امتیاز هم بد نیست.


وی ادامه داد: ما در نیم فصل اول در هر بازی 6،7 موقعیت گل ایجاد می کردیم ولی بعد از آن گل می خوردیم و نمی توانستیم بازی را مدیریت کنیم  ولی در این مسابقه به خوبی روند بازی را مدیریت کردیم.


قنبری در خصوص نوسان زیاد سپاهان در طول مسابقات لیگ هفدهم و دلیل آن افزود: ما در بخش دفاعی در نیم فصل اول مشکل داشتیم و به محض اینکه شانس های گلزنی را از دست می دادیم، گل می خوردیم و مدیریت خوبی نداشتیم. از این دست بازی ها می توانم به بازی استقلال خوزستان و پیکان اشاره کنم. فکر می کنم مهم این بود که در 2،3 بازی نبازیم و فکر می کنم رفته رفته به شکل مورد نظر خودمان برسیم.

 

مربی تیم فوتبال سپاهان در مورد چشم انداز این تیم در پایان مسابقات افزود: فکر می کنم داریم به خودباوری می رسیم و به این تجربه رسیدیم که در هر بازی چطور بازی کنیم. برای رسیدن به جایگاه بالاتر فاصله زیادی نداریم ولی مطمئنا تیم های دیگر هم بیکار نمی نشینند، اما ما هنوز روی کاغذ برای گرفتن سهمیه آسیایی شانس داریم و تمام تلاشمان را می کنیم. خوشبختانه بچه های تیم هم از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی به سر می برند.

 

دیدگاه‌ها