کد خبر : 1496222 | 18 دی 1396 ساعت 13:32 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

بولت: به زودی به صورت آزمایشی به دورتموند می‌پیوندم

اوسین بولت، دونده مشهور به زودی دوره ای به صورت آزمایشی در دورتموند سپری خواهد کرد و هدفش این است که بتواند به منچستریونایتد راه یابد.

بولت: به زودی به صورت آزمایشی به دورتموند می‌پیوندم

به گزارش "ورزش سه"، دونده مشهور جامائیکایی که به عنوان بهترین دونده تاریخ شناخته می‌شود و 8 مدال طلا المپیک کسب کرده، سال گذشته پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ از میادین کناره گیری کرد. پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت و ریکاوری، حالا او انگیزه بالایی دارد که وارد ورزش فوتبال شود. او که هوادار سرسخت یونایتد است، با سر الکس فرگوسن در این رابطه مشورت کرده و قصد دارد به صورت آزمایشی در دورتموند بازی کند.

 

 

1235303

 

 

او گفت:" مصدومیت را پشت سر گذاشته ام و حالا کاملا آماده هستم. در ماه مارس، یک دوره به صورت تمرینی در دورتموند حضور خواهم داشت تا ببینم که می‌توانم در فوتبال حضور یابم یا نه. اگر بگویند من خوب هستم، به تمرینات ادامه خواهم داد. کمی از این بابت نگران هستم. معمولا نگران نمی‌شوم؛ ولی این موضوع کمی متفاوت است. سعی می‌کنم خودم را با شرایط هماهنگ کنم؛ ولی وقتی کمی بازی کنم، به شرایط عادت خواهم کرد. وقتی دو و میدانی را آغاز کردم نیز شرایط همینگونه بود. مدتی استرس داشتم؛ ولی کم کم به حضور تماشاچی ها عادت کردم.

 

بزرگترین رویای من حضور در منچستریونایتد است. اگر دورتموند بگوید که من خوب هستم، سخت تلاش می‌کنم که به هدفم برسم. با الکس فرگوسن صحبت کرده ام و به او گفتم که باید سفارش من را کند. او به من گفت که اگر آماده باشم، شاید بتواند کاری برایم انجام دهد. من خیلی فوتبال تماشا می‌کنم. فوتبال را درک می‌کنم، آن را می‌فهمم. من و پوگبا خیلی با هم حرف می‌زنیم. او را تماشا می‌کنم و سوالات زیادی از او می‌پرسم. دوست دارم بازی کنم؛ ولی در یک لیگ دسته اول و با کیفیت. به چیزهای معمولی عادت ندارم."

دیدگاه‌ها