کد خبر : 1496254 | 18 دی 1396 ساعت 15:11 | 61.8K بازدید | 0 دیدگاه

جپاروف گفت عمدی نداشتم

حرفهای افتخاری درباره برانکو، شهباززاده و نکونام

مدیرعامل استقلال ابراز امیدورای کرد محرومیت جپاروف لغو شود.

حرفهای افتخاری درباره برانکو، شهباززاده و نکونام

به گزارش ورزش سه، سیدرضا افتخاری در پایان جلسه کمیته انضباطی در مورد محرومیت چپاروف پاسخ خبرنگاران را داد:


موضوع جپاروف را رسانه ها بزرگ کردند


جپاروف توضیح داد که کارش عمدی نبوده است و گفت که در گوشه ای زمین گیر کردم. گفت دیدید که دست هایم بالا بود و اصلا قصد زدن نداشتم. من گفتم جپاروف از بازیکنان با اختلاق تیم ما است و ما از او بداخلاقی ندیده ایم. اگر بازی های گذشته را نگاه کرده باشید جپاروف یک بازیکن کاملا حرفه ای است و فکر می کنم با حرف های ما کمیته انضباطی قانع شد.


برانکو قصد به هم زدن آرامش استقلال را نداشت


فکر نمی کنم آقای برانکو قصد برهم زدن آرامش تیم را داشت چون من حرف های ایشان را شنیدم. ما حرمت همه را در باشگاه مان نگه می داریم و من توصیه می کنم آقایان هم در مصاحبه هایشان اسم کسی را نیاورند. این کار اشتباه بود. من با مدیرعامل پرسپولیس هم صحبت می کنم چون ما نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید به هم کمک کنیم.


نباید ذهن بازیکنان را درگیر کنیم


نباید با این حرف ها ذهن بازیکن را درگیر مسائل جزئی کنیم. باید تمام تلاشمان این باشد که تیم های ما با قدرت مقابل تیم های آسیایی ظاهر بشوند و بتوانند نتایج خوبی بگیرند. فکر می کنم که با ادامه بازی ها، هم بازی های خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم رضایت هوادارانمان را جلب کنیم.


استقلال فوتبال خوبی بازی می کند


در هفته های اخیر هم دیدید که استقلال واقعا فوتبال خوبی بازی می کند و مطمئنا تماشاگران هم راضی هستند. اما باید نکته ای را خدمت شما بگویم؛  که تیم ما هنوز صد در صد برای جام باشگاه های آسیا آماده نیست. باید تلاش کنیم. امروز هم اقدام کردیم و دستیار شفر امروز و فردا وارد تهران می شود. دنبال یک مهاجم خوب خارجی هم هستیم و اگر آن مهاجم هم بیاید، استقلال روز به روز بهتر می شود.


شهباززاده دو پیشنهاد دارد


آقای شهباززاده دو درخواست دارد؛ از ذوب آهن و تراکتورسازی. من به آقای شفر گفتم که این پیشنهادها وجود دارد و ایشان زمان خواستند و قرار است امروز یا فردا نظر نهایی خود را بگویند.

 

پسر شفر اندازه ایرانی ها پول می گیرد

 

افتخاری در پاسخ به سوال خبرنگاری که در مورد اضافه شدن پسر شفر به کادر فنی پرسیده بود و اینکه آیا این در قرارداد سرمربی آلمانی استقلال بوده یا خیر، عنوان کرد: در قرارداداش نبوده ولی در دوبی توافق کردیم که دستیارهای مورد نظرش را با قیمتی که ما موافقت کنیم می تواند بیاورد. خوشبختانه ما به دستیارهای ایشان حقوق مربی ایرانی می دهیم.


کیفیت ساناک را از بازیکنان بپرسید


افتخاری در مورد اینکه آیا این مربیان کیفیت فنی هم دارند، افزود: بله، شما می توانید از بازیکنان در مورد کیفیت ساناک بپرسید. مربی جامائیکایی هم مربی خوبی است و تجربه دارد. به هر حال یک مربی باید تیمش کامل باشد که بتواند تاکتیک هایش را پیاده کند؛ اگر همه ی کارها به دوش خودش باشد ممکن است نرسد. این تیم اگر تکمیل بشود، استقلال نتایج بهتری خواهد گرفت.

 

نقطه ضعف داریم


در حال حاضر یکی دو نقطه ضعف از جمله بحث گلزنی داریم که درباره آن هم دیشب 7 ساعت با شفر در باشگاه جلسه داشتیم و چندین بازیکن را با دیدن فیلم، ارزیابی می کردیم. در بین آنها یک نفر که از همه بهتر بود را انتخاب کردیم و در حال مذاکره با باشگاهش هستیم که بتوانیم او را به خدمت بگیریم.

 

نمی توانستیم دو شفر را از هم جدا کنیم


پسر شفر آنالیزور است و تمام بازی ها را می بیند و به سرمربی گزارش می دهد.او هم دستیار شفراست و همه جا کنار هم بوده اند. ما هم نمی توانستیم این پدر و پسر را از هم جدا کنیم. اگر باعث نتیجه بهتر بشود ایرادی ندارد و در غیر این صورت ما پسر شفر را برمی گردانیم.


مطالبات نکونام؟


نکونام تلفنی با من صحبت کرد و بحث مطالباتش را مطرح کرد. من گفتم که صبر کند تا به موقع اقدام کنیم و مانند بقیه بازیکنان هر موقع زمانش رسید دعوت می کنیم که جلسه بگذاریم تا توافق کنیم. تعداد طلبکاران زیاد است و این دلیل نمی شود که ما مثلا به یک بازیکن گفتیم و جلسه گذاشتیم اما به جواد نکونام نگفتیم! این توافقات را روی نوبت گذاشته ایم و یکی یکی با آنها توافق خواهیم کرد. ما دو سال است که در حال پرداخت بدهی ها هستیم و جزء برنامه هایمان است که بقیه مطالبات را هم پرداخت کنیم تا باشگاه از بدهی ها پاک شود و کار خود را راحت انجام دهد. کار اصلی ما هنوز شروع نشده و تمام وقت ما را همین بدهی ها گرفته است. بعد از تمام شدن بدهی ها شما می بینید که استقلال چه تیمی خواهد شد.

دیدگاه‌ها