کد خبر : 1496293 | 18 دی 1396 ساعت 17:31 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

در این هفته‌ها داوران نگذاشتند به هدفمان برسیم

تارتار: نانگ می‌ماند و نمی‌تواند جایی برود

مهاجم نیجریه ای پارس جنوبی که اعلام شد قصد جدایی از این تیم را دارد نیم فصل دوم را هم با طلایی های شهر جم خواهند ماند.

تارتار: نانگ می‌ماند و نمی‌تواند جایی برود

به گزارش " ورزش سه" پارس جنوبی تیم سوم جدول رده بندی و یکی از بهترین های نیم فصل اول لیگ هفدهم اینروزها برای بازی حساس روز جمعه برابر صنعت نفت آبادان آماده می شود. مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در ابتدا راجع به شرایط تیمش گفت:« اوضاع تیم خداراشکر خوب است و تمریناتمان را برای ادامه مسابقات مستمر انجام می دهیم.»


سرمربی پارس در ادامه درباره بازی روزجمعه تیمش برابر نفت آبادان گفت:« بازی سختی در آبادان مقابل تیم نفت و هواداران پرشور آبادانی داریم. صنعت نفت تیم پرمهره ای است اما ما هدفمان سه امتیاز است. ما در همه بازی ها برای سه امتیاز به میدان می رویم و این بازی هم استثنا نیست.»


تارتار همچنین درباره آلویس نانگ مهاجم نیجریه ای که گفته می شود قصد جدایی از این تیم را دارد و همچنین بازیکنانی که به خدمت گرفته است گفت:« نانگ با ما قرارداد دارد. یکسری مشکلات وجود دارد که مربوط به بحث قرارداد و مسایل مالی است که در حال حل شدن است. با اینحال او بازیکن تیم ما است و به او احتیاج داریم و نمی تواند به تیم دیگری برود.»


او افزود:« با توجه به مصدومیت هایی که برای هافبک های کناری ما به وجود آمد مجبور شدیم با جذب بازیکن این پست ها را تقویت کنیم تا رقابت هم بین بازیکنان بیشتر شود.» سرمربی موفق پارس جنوبی اضافه کرد:« شاید یک بازیکن دیگر هم بگیریم.»


تارتار در انتها درباره اینکه چقدر در نیم فصل دوم برای قهرمانی انگیزه دارد گفت :« من راجع به قهرمانی دوست ندارم صحبت کنم. هدفمان این است که فوتبال خیلی خوب و همراه با نتیجه بازی کنیم. در سه هفته گذشته متاسفانه داوران نگذاشتند به هدفمان برسیم و ضمن احترام به داوران باید بگویم از ناحیه قضاوت خیلی ضربه خوردیم و می توانستیم برنده این بازی ها باشیم.»

دیدگاه‌ها