کد خبر : 1496298 | 18 دی 1396 ساعت 18:30 | 100.8K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری شدید پرز از زیزو

سه گزینه پرز برای جانشینی زیدان در رئال

اوضاع برای رئال و زیدان اصلا خوب پیش نمی رود. به فاصله چند ماه رئال از چهره یک مدعی تبدیل به تیمی در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان بدل شده است.

سه گزینه پرز برای جانشینی زیدان در رئال

به گزارش "ورزش سه"، تساوی شب گذشته برابر سلتا باعث شد تا فاصله رئال با بارسلونا در صدر جدول به 16 امتیاز افزایش یابد. رئال حالا تیم چهارم جدول است و با تیم های دوم و سوم نیز 7 و 5 امتیاز اختلاف دارد.

رئال نه تنها در نتیجه گیری که در شکل بازی نیز دچار افت محسوسی شده است. تساوی برابر سلتا چهارمین بازی بدون برد رئال در خانه حریفان بود.

 

بدتر اینکه به نظر می رسد اختلافات بین زیدان و مدیریت باشگاه نیز در حال اوج گرفتن است. طبق ادعای لاسستا، پس از مصاحبه اخیر زیدان که او انتقال کپا به رئال را وتو کرد، فلورنتینو پرز(رئیس) به شدت از زیدان دلخور شده است. پرز به جد اعتقاد دارد که رئال نه تنها به یک گلر آینده دار که به یک مهاجم نوک نیز نیاز مبرم دارد.

 

 

1274796

 

 

بنزما و رونالدو از روزهای اوج خود فاصله گرفته اند و در روزهایی که رئال بیش از گذشته گل دریافت می کند، افت مهاجمان نیز باعث شده تا بر خلاف فصول گذشته، گل های خورده نمود بیشتری پیدا کنند. بر خلاف پرز اما زیدان اعتقاد دارد که با همین مجموعه می تواند در ادامه فصل نتیجه بگیرد و رسما در حضور خبرنگاران ضمن رد تصمیمات مدیریت، به دفاع از بازیکنانش پرداخت.

 

پرز از آن دسته مدیرانی نیست که چنین مخالفتی را بر بتابد و شاید هر فردی جای زیدان بود، تا امروز اخراج شده بود. پرز همواره از علاقه و اطمینانش به زیدان سخن گفته و ارتباط این دو از زمانی که زیدان سال 2001 به رئال پیوست، خوب و محکم بوده است.

 

 

1245333

 

 

امروز همچنین لاسستا ادعا کرد که پرز با وجود علاقه ای که به زیدان دارد، تنها تا انتهای فصل به وی فرصت خواهد داد و اگر رئال فصل را بدون جام تمام کند، آنگاه کونته(چلسی)، یوآخیم لو(ملی آلمان) و نیز پوچتینو(تاتنهام)، گزینه های او برای جانشینی زیزو خواهند بود.

 

زیدان همواره تاکید کرده است که برای وی مدت زمان قراردادش در رئال، مفهومی ندارد چرا که می داند در این باشگاه، تنها نتایج تعیین کننده هستند. او ممکن است پس از کسب 8 جام در دو سال از رئال اخراج شود؛ اتفاقی که تا همین چند ماه پیش غیر قابل تصور بود. آینده زیدان به تعداد جام هایی که بارسا در پایان فصل کسب خواهد کرد نیز ربط مستقیم دارد.

دیدگاه‌ها