کد خبر : 1496322 | 18 دی 1396 ساعت 19:17 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرداختی‌های بادران مشروط به نتیجه‌گیری است

ربیعی: به مهابادی تبریک میگویم ولی لیگ ادامه دارد

سرمربی تیم بادران به اخباری که در مورد پرداختی ها به بازیکنان تیمش در برخی رسانه ها مطرح شده، واکنش نشان داد.

ربیعی: به مهابادی تبریک میگویم ولی لیگ ادامه دارد

محمد ربیعی سرمربی تیم بادران در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط تیمش در نیم فصل گفت: در ابتدای صحبت هایم باید از اکبر صغیری، تیغ نورد، آوخ، خمیسی و بختیاری تشکر کنم؛ بازیکنانی که برای تیم زحمات زیادی کشیدند ولی بنا به طبیعت فوتبال در نیم فصل تغییراتی رخ داد.


وی در ادامه عنوان کرد: یک اردوی چند روزه در جزیره کیش برگزار کردیم و بازیکنان مد نظر ما هم در این اردو به تیم ملحق شدند.


ربیعی در مورد کسب تساوی بدون گل در شروع نیم فصل دوم مسابقات افزود: چندین آیتم وجود داشت که مانع پیروزی ما شد. اول اینکه زمین ما در این مدت زیر کشت  بود و هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است و همین باعث پایین آمدن کیفیت تیم ما و البته تیم حریف شده بود. ضمن اینکه در روزی که ما یک پنالتی را در دقایق آخر از دست دادیم، سه بار هم توپ های ما به دیرک دروازه برخورد کرد؛ ضمن اینکه چند بازیکن ما نیز در این مسابقه غیبت داشتند.


سرمربی بادران در مورد از دست رفتن پنالتی تیمش در دقایق آخرین بازی بیان کرد: به هر حال از دست دادن پنالتی برای هر بازیکنی اتفاق می افتد و برای کریم اسلامی هم پیش آمد. ضمن اینکه قرار گرفتن پشت توپ در این دقایق جسارت زیادی می خواهد. البته این دومین پنالتی متوالی ما بود که از دست رفت، چون یک پنالتی هم در مقابل ماشین سازی از دست داده بودیم.


ربیعی در مورد پیروزی نساجی با داود مهابادی در روزی که سایر مدعیان با تساوی یا شکست به کار خود خاتمه دادند، عنوان کرد: به آقای مهابادی و هواداران نساجی تبریک می گویم، اما لیگ فرسایشی است و فعلا ادامه دارد.  به طور کلی این تلورانس در نتایج در تمامی بازی ها و برای تمام تیم ها وجود خواهد داشت.


وی در مورد بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب بادران شده اند و اینکه آیا از شرایط نقل و انتقالاتی تیمش رضایت دارد، اظهار داشت: به هر حال در پنجره زمستانی محدودیت هایی برای جذب بازیکن وجود دارد. شاید ما بازیکنانی را می خواستیم که نشد و بازیکنانی از تیم را سایر تیم ها می خواستند که میسر نشده است ولی در مجموع از شرایط رضایت داریم.


ربیعی در پایان و در واکنش به اخباری که در مورد دریافتی های بازیکنان تیمش در برخی رسانه ها پرداخت شده، گفت: اخباری که در این زمینه منتشر شده به هیچ وجه صحت ندارد. دریافتی ها مجموعه بازیکنان و کادر فنی تیم بادران مشروط به نتیجه گیری و کسب امتیاز است و با سایر تیم ها متفاوت است.

دیدگاه‌ها