کد خبر : 1496397 | 19 دی 1396 ساعت 09:14 | 129.5K بازدید | 3 دیدگاه

مالک خونه به خونه: منتظر استعفای کتبی جواد هستیم

نکونام در راه کدام باشگاه لیگ برتری؟

مالک باشگاه خونه به خونه بابل می گوید برخی باشگاه های لیگ برتری تمرکز جواد نکونام را برهم زدند؛ کاپیتان سابق تیم ملی سرمربی کدام تیم خواهد شد؟

نکونام در راه کدام باشگاه لیگ برتری؟

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در اولین تجربه سرمربیگری خود در خونه به خونه بابل شرایط خوبی را رقم زد و علاوه بر کسب نتایج خوب در لیگ دسته اول، تیمش را به نیمه نهایی جام حذفی رساند. حالا اما ظاهرا او قصد جدایی کرده و مدیران باشگاه بابلی اعتقاد دارند برخی باشگاه های لیگ برتری تمرکزش را برهم زدند و به همین خاطر جدا خواهد شد.


قاسم حسن زاده، مالک باشگاه خونه به خونه در این باره به "ورزش سه" گفت:ما شب گذشته در برنامه نود دیدیم که آقای فردوسی پور خبر از استعفای جواد نکونام دادند. با توجه به اینکه این خبر در مراجع رسمی اعلام نشده بود، به نظر می رسد خود آقای نکونام خبر را به آقای فردوسی پور داده بودند؛ البته آقای نکونام به ما حرف های متفاوتی زده بودند. اول گفتند نمی آیند، بعد گفتند می آیند. در هر صورت منتظر بودیم دیروز ایشان به بابل سفر کنند تا جلسه بگذاریم. تمرین تیم هم به همین خاطر برگزار نشد. امروز منتظر نکونام هستیم تا برای تعیین تکلیف به بابل سفر کند، اگر خواستند استعفای کتبی بدهند و کارهای تسویه حساب شان انجام شود. اگر هم خواستند بمانند که ظاهرا قصد چنین کاری را ندارند.


وی ادامه داد: من از این اتفاق واقعا ناراحت هستم. باشگاه خونه به خونه به عنوان یک باشگاه بخش خصوصی با سختی ها و مشکلات زیاد از نظر میزان پرداختی و نه درصد آن، در لیگ دسته اول جزو بهترین ها بوده است؛ اگرچه به دلیل مشکلات در آخرین پرداختی مان کمی تاخیر داشتیم اما قبل از بازی با مس رفسنجان تعهدمان را انجام دادیم و با وجود اینکه انتظار داشتیم با روحیه خوب تیم شرایط بهتری حاکم باشد اما بازی دور از انتظاری انجام دادیم و شکست خوردیم. البته از طرف آقای نکونام قبل از بازی به ما گفته بودند ما این بازی را می بازیم که این مسئله خیلی برای ما عجیب بود و نمی دانیم چه اتفاقی افتاد که به این باور رسیدند در این مسابقه پیروز نمی شویم. در حالی که از نظر شرایط فنی و بازی هایی که قبلا از خونه به خونه دیده بودیم، به نظر می رسید شانس زیادی برای بردن بازی داریم.


مالک خونه به خونه همچنین گفت: ما به عنوان یک باشگاه دسته اولی در حالی که همه تشویق مان کردندتا روی چهره های امتحان پس داده روی صعود تیم ها کار کنیم، روی آقای نکونام سرمایه گذاری کردیم و ایشان را به عنوان یک مربی درجه اول به فوتبال ایران شناساندیم. البته منکر توانایی های فنی او نمی شویم اما با توجه به تیمی که داشتیم، بازیکنان هم در روند موفقیت آمیز ما تاثیرگذار بودند و حالا آقای نکونام مثل یک میوه رسیده به نظر می آید و باشگاه های دیگر می خواهند ایشان را از شاخه خونه به خونه بچینند. حتی من شنیدم یک باشگاه لیگ برتری تهرانی دنبال ایشان است و در لیگ دسته اول هم باشگاهی مثل نساجی قبلا پیگیر او بود و یکی دو تیم دیگر مثل مس کرمان هم بود. به نظر می رسد با صحبت های مختلفی که با ایشان انجام شد، در نهایت تمرکزی که برای بازی این هفته لازم بود، در ایشان وجود نداشت و ما شکست خوردیم و حالا بحث جدایی مطرح شده است.


حسن زاده در بخش دیگری از حرف هایش گفت: به هر حال نکونام کاپیتان تیم ملی بوده و مربی بزرگی خواهد شد. در این مورد تردیدی نیست. خوشحالیم که او را در چرخه مربیگری وارد کردیم و قطعا به راهش ادامه می دهد. اما گلایه های بسیاری از این دوره همکاری داریم که به احترام پدرش و کسوت و معقولیت او صحبتی نمی کنیم و منتظر آینده می مانیم.


وی درباره تصمیم خود برای سرمربی بعدی خونه به خونه تاکید کرد: هیچ تصمیمی فعلا نگرفتیم و منتظر آینده هستیم.


مالک خونه به خونه در لابه لای صحبت های خود از پیشنهاد یک تیم لیگ برتری تهرانی به نکونام سخن گفته و این در حالی است که شایعه حضور کاپیتان سابق تیم ملی در تراکتورسازی نیز مطرح شده بود که البته خودش این موضوع را رد کرد. در چنین شرایطی که نکونام قصد جدایی از خونه به خونه را کرده، به نظر می رسد او با هدفی مشخص چنین تصمیمی گرفته و باید دید در نهایت او هدایت کدام تیم لیگ برتری را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها