کد خبر : 1496400 | 19 دی 1396 ساعت 09:18 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی، بلاتکلیف ترین سرمربی لیگ برتر!

یحیی گل محمدی وضعیت روشنی در تراکتورسازی ندارد و هنوز هیچ جلسه ای نیز با مدیرعامل باشگاه برگزار نکرده است.

گل‌محمدی، بلاتکلیف ترین سرمربی لیگ برتر!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی تراکتورسازی مقابل استقلال یحیی گل محمدی در نشست خبری اعلام کرد فردا(شنبه) به دیدار مصطفی آجورلو می رود تا تکلیفش در باشگاه تبریزی روشن شود. حالا اما با گذشته 3 روز از موعد جلسه ای که یحیی اعلام کرد، هیچ نشستی میان سرمربی و مدیرعامل تراکتورسازی برگزار نشده تا گل محمدی بلاتکلیف ترین سرمربی لیگ برتر لقب بگیرد.


گل محمدی که این روزها به دلیل حضور در کلاس های مربیگری حرفه ای در تهران هم حضور دارد، هنوز نتوانسته با آجورلو دیدار کند و تمرینات در تبریز زیر نظر مجتبی حسینی پیگیری می شود.


به نظر می رسد با توجه به اختلافاتی که میان گل محمدی و آجورلو پیش آمده بود، دوطرف فعلا دوست ندارند با هم روبه رو شوند. از سوی دیگر شایعاتی وجود دارد درباره اینکه باشگاه تراکتورسازی مشغول مذاکره با برخی مربیان مورد نظرش است و برای برکناری یحیی گل محمدی منتظر توافق با مربی جدید هستند.


در چنین شرایطی تراکتورسازی روز پنجشنبه در تهران باید با تیم نفت دیدار کند و مشخص نیست آیا گل محمدی روز پنجشنبه روی نیمکت سرخپوشان تبریزی حضور خواهد داشت یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد. باید منتظر ماند و دید چه مسائلی در آینده پیش می آید.

دیدگاه‌ها