کد خبر : 1496489 | 19 دی 1396 ساعت 14:45 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

11 بازیکن جدید در فولاد، نفت و استقلال خوزستان

تیم‌های خوزستانی در نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر 11 بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند.

11 بازیکن جدید در فولاد، نفت و استقلال خوزستان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خوزستان اسپورت، در فاصله‌ی یک هفته مانده به پایان دوره نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ، تیم‌های استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان و فولاد خوزستان 11 بازیکن جدید را به خدمت گرفته و 11 بازیکن را از دست داده‌اند.

 

استقلال خوزستان با 6 بازیکن خروجی بیشترین خروجی را داشته، نفت آبادان 4 بازیکن را از لیست خارج کرده و یک بازیکن هم از فولاد خوزستان جدا شده است.

 

محمدعلی فرامرزی، سابا تاوادزه، رضا کرملاچعب، طالب ریکانی، وحید عسگرپور و رضا مرادی 6 بازیکن جدا شده‌ی استقلال خوزستان بوده‌اند. علی هلیچی، عزیز معبودی، ناصر سالاری و محسن حمیدی با نفت آبادان فسخ قرارداد کردند و امیر زلیکانی هم تنها جدا شده‌ی فولادی‌ها بوده است.

 

اما این 3 تیم خوزستانی در مجموع 11 بازیکن را هم به خدمت گرفته‌اند؛ استقلال خوزستان و نفت آبادان هرکدام 4 بازیکن و فولاد خوزستان 3 بازیکن جذب کرده است.

 

محمدامین آرام‌طبع، ناصر قلاوند، عادل کلاه‌کج و اسماعیل شریفات ورودی‌های استقلال خوزستان، طالب ریکانی، سوشا مکانی، سعید لطفی و حامد پاکدل خریدهای نفت آبادان و حسن بیت‌سعید، فرشاد سالاروند و مجتبی حقدوست بازیکنان جدید فولاد خوزستان به شمار می‌روند.

 

پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر ایران روز سه‌شنبه 26 دی‌ماه بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها