کد خبر : 1496538 | 19 دی 1396 ساعت 17:55 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده و رویای شروع دوباره

پدیده با شکست صنعت نفت در صدد تکرار روند نتایج خوبش در نیم فصل اول بوده و می خواهد با جبران 6 امتیاز کسر شده به جمع صدرنشینان بازگردد.

پدیده و رویای شروع دوباره

به گزارش "ورزش سه"، پدیده با هدایت رضا مهاجری نیم فصل اول را با کسب 24 امتیاز پشت سر گذاشت و بهترین نتیجه یک تیم مشهدی در لیگ برتر را رقم زد. اما کسر 6 امتیاز از این تیم به خاطر بدهی فصل های گذشته به بازیکن خارجی، به یکباره این تیم را از جمع بالانشینان لیگ جدا کرده و آنها را به نیمه پایینی جدول فرستاد.


شاگردان مهاجری نیم فصل دوم را با یک تساوی خانگی مقابل پیکان آغاز کردند و بعد هم با 4 گل سنگین ترین شکست خود را مقابل سپاهان متحمل شدند. آنها که با جدایی اکبر ایمانی یکی از مهره های تاثیرگذار خود مواجه شدند، با جذب حسین فاضلی و سعید صادقی در صدد تقویت تیمشان برآمدند. مهاجری در دیدار با صنعت نفت چهره ای مصمم و با انگیزه از تیمش را به نمایش گذاشت و در روزی که لیاقت برد را داشت، موفق به کسب سه امتیاز خانگی شد.


تاکنون 10 بازیکن برای مهاجری در این فصل موفق به گلزنی شده اند که از مجموع 27 گل زده پدیده، 21 گل را مربع گلزنی این تیم یعنی قاضی، خانزاده، مهربان و قاسمی نژاد به ثمر رسانده اند. مهاجری که امید زیادی داشت تا این فصل سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، باید امیدوار باشد تا برد مقابل صنعت نفت پایانی برای بحران تیمش در 4 هفته اخیر باشد و روند سینوسی این تیم را پایان دهد.


نکته قابل توجه در مورد پدیده ارائه فوتبال با کیفیت و با برنامه در نیم فصل اول بود. تیمی که با 25 گل زده در دور رفت صاحب یکی از بهترین خط حمله های لیگ بود و اتفاقا در دیدار با تیم های بزرگ همیشه نمایش خوبی داشته است. آنها در دور اول مقابل استقلال، پرسپولیس و پارس جنوبی جم در خانه حریفان به میدان رفتند و با برد آبی ها در 2 دیدار دیگر به 2 تساوی ارزشمند دست یافتند.


فرصت برگزاری بازی های مهم در نیم فصل دوم در مشهد این شانس را برای شاگردان مهاجری فراهم می کند تا با کسب امتیازات لازم بار دیگر به کورس مدعیان بازگردند. کار سختی که برای پدیده محال نخواهد بود.

دیدگاه‌ها