کد خبر : 1496575 | 20 دی 1396 ساعت 00:30 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

ته وز:

می خواهم در جام جهانی برای آرژانتین بازی کنم

کارلوس ته وز، مهاجم باتجربه آرژانتینی، بعد از بازگشت به باشگاه دوران نوجوانی اش، بوکاجونیورز، ابراز امیدواری کرد که در جام جهانی برای آرژانتین بازی کند.

می خواهم در جام جهانی برای آرژانتین بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ته وز که با انتقالی پر هزینه به باشگاه چینی شانگهای شنهوا رفته بود، علی رغم اینکه هنوز یک سال با این باشگاه قرارداد داشت، از این باشگاه جدا شد و به بوکا جونیورز برگشت.

 

او که در یک سال حضور در فوتبال چین، تنها 4 گل به ثمر رساند، با ابراز خوشحالی از بازگشت به بوکا، اظهار امیدواری کرد که بتواند در فهرست نهایی خورخه سامپائولی برای جام جهانی 2018 قرار بگیرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" سال های زیادی از فوتبال من باقی نمانده و حضور در جام جهانی برای بازیکنی در سن من می تواند زیبا باشد و همین طور نشانه ای از تقدیر."

 

1073019

 

ته وز در سال 2003 با بوکا قهرمان جام لیبرتادورس شد اما این باشگاه از سال 2007 دیگر موفق به فتح این جام نشد و اکنون این مهاجم باتجربه امیدوار است که بتواند بوکا را در این جام به قهرمانی برساند.

 

" همه ما از مسئولیت بازی در جام لیبرتادورس آگاه هستیم. با گذشت سال ها، کار برای ما دشوارتر شده است. اکنون زمانی است که باید تلاش کنیم و این مسئولیت را از شانه های مان برداریم و قهرمان شویم. من به این خاطر هم اینجا هستم؛ برای رسیدن به رویای هفتمین قهرمانی بوکا در جام لیبرتادورس."

دیدگاه‌ها