کد خبر : 1496620 | 20 دی 1396 ساعت 11:03 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقابل قلعه نویی و کرانچار به یاد قهرمانی‌های گذشته

دربی اصفهان؛ جام‌دارها در بازی نامدارها

دربی اصفهان میان ذوب آهن و سپاهان تقابل اندیشه های دو مربی قهرمان فوتبال ایران در سال های گذشته است؛ مسابقه ای که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

دربی اصفهان؛ جام‌دارها در بازی نامدارها

به گزارش "ورزش‌سه"، در مسابقه روز جمعه سپاهان و ذوب آهن که دربی شهر اصفهان محسوب می‌شود، طبیعی است که بیشتر نگاه ها به سمت نیمکت های دو تیم باشد. جایی که یک طرف امیر قلعه نویی و طرف دیگر زلاتکو کرانچار قرار دارد.


قلعه نویی و کرانچار هر دو خاطرات خوبی از شهر اصفهان دارند و حالا به عنوان سرمربی ذوب آهن و سپاهان در این شهر حضور دارند. سرمربی کنونی ذوب آهن که پرافتخارترین مربی لیگ برتر هم محسوب می شود، دو جام از مجموع 5 جام لیگ برتری خود را با سپاهان کسب کرده و روز جمعه مقابل کرانچاری قرار می گیرد که یک بار در لیگ و یک بار در حذفی با سپاهان قهرمان شده است.


این دو مربی حالا به یاد روزهایی که جام های فوتبال ایران را درو می کردند، مقابل هم قرار می گیرند. البته شرایط کنونی آنها نسبت به آن دوران متفاوت است. سپاهان در لیگ هفدهم با کرانچار هرگز نتوانسته روزهای خوب گذشته را تکرار کند و ذوب آهن نیز اگرچه با قلعه نویی در هفته های گذشته موفق شده حداکثر امتیازات را جمع کند اما هنوز با صدرجدول فاصله زیادی دارد.


با این وجود قلعه نویی و کرانچار هردو تیم شان را با هدف برد وارد زمین خواهند کرد. سپاهان برای جبران ناکامی های گذشته در دربی حاضر می شود و ذوب آهن نیز برای ادامه روند خوب خودش به زمین خواهد رفت.


از این گذشته دربی اصفهان همواره نبرد جذابی از آب در آمده و از جمله دربی ها در فوتبال ایران است که معمولا نتیجه تساوی در آن رقم نمی خورد. همانطور که مسابقه رفت نیز با برتری سپاهان به پایان رسید، پیش بینی می شود این مسابقه نیز برنده داشته باشد و باید دید قلعه نویی یا کرانچار کدامیک با لبی خندان زمین را ترک خواهند کرد.

دیدگاه‌ها