کد خبر : 1496663 | 20 دی 1396 ساعت 13:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

نکته قوت تیم، رابطه نزدیک کادر فنی و بازیکنان است

زامهران: مقابل پرسپولیس برای برد به میدان می رویم

هافبک تازه وارد سیاه جامگان معتقد است که گل دقایق پایانی تیمش در بازی هفته قبل مقابل فولاد توانسته امتیازی مهم و شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد و باعث شده تا تیم با دست پر به خانه برگردد.

زامهران: مقابل پرسپولیس برای برد به میدان می رویم

به گزارش "ورزش سه"، فرزاد زامهران هافبک تهاجمی تازه وارد مشکی پوشان در مورد تساوی خارج از خانه هفته گذشته تیمش مقابل فولاد گفت: ما بازی برتری را از خودمان ارائه دادیم و اگر خوش شانس بودیم و از موقعیت هایمان استفاده می کردیم می توانستیم همان نیمه اول کار حریف را تمام کرده و پیروز شویم؛ اما گلی که خوردیم کمی روی تمرکز بازیکنانمان تاثیر گذاشت که خوشبختانه توانستیم در دقیقه 92 با گلی زیبا نتیجه را مساوی کنیم و با دست پر و با امتیاز به خانه برگردیم.


او در مورد اینکه توانست اولین پاس گل خودش را در دومین بازی برای مشکی پوشان بدهد اظهار داشت: در بازی اول مقابل سپیدرود به دلیل تنها دو جلسه تمرین با تیم تنها حدود سی دقیقه به میدان رفتم و با رسیدن به شرایط مطلوب توانستم بازی مقابل فولاد را به طور کامل بازی کنم و از اینکه توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم بسیار خوشحالم و اینکه توانستیم از هر دو مسابقه امتیازات خوبی را کسب کنیم اتفاق بسیار خوب و مثبتی است.


زامهران در خصوص ارتباط بازیکنان با کادر فنی گفت: تمامی فاکتورهای خوب را کادرفنی تیم ما دارا هستند به ویژه در بحث روحی- روانی برنامه ریزی بسیار خوبی را برای ما انجام می دهند. رابطه کادر فنی و شخص سرمربی با بازیکنانمان بسیار صمیمی و خوب است و انشالله این فصل می خواهیم با حمایت هواداران خوب و حمایت بی دریغی که از سوی مدیران باشگاه شکل گرفته برخلاف سالهای قبل، بسیار زودتر از به پایان رسیدن بازی ها ماندنمان در لیگ را قطعی کنیم و برای رسیدن به رتبه ای مطلوب در جدول تلاش کنیم.


هافبک سیاه جامگان در مورد دیدار تیم مقابل پرسپولیس گفت: بازی با تیم صدرنشین این فصل و قهرمان فصل گذشته قاعدتا پیچیدگی های خودش را دارد اما ما هم میخواهیم سه امتیاز خانگی را به دست آوریم و برای برد به میدان می رویم.


او در پایان در مورد اینکه در ترکیب سیاه جامگان نقش یک مهره کلیدی را ایفا می کند گفت: با روی کار آمدن عنایتی سیستم تیم ما تهاجمی شده است و خوشبختانه من در این سیستم در یکی از اصلی ترین نقش ها به کار می روم و از اینکه از من به عنوان مهره کلیدی تیم نام برده می شود، بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای پیشرفت تیم، از هیچ کمکی دریغ نکنم.

دیدگاه‌ها