کد خبر : 1496680 | 20 دی 1396 ساعت 14:32 | 83K بازدید | 0 دیدگاه

کسانی که می توانند کمک کنند را اضافه می کنیم

نظر علی کریمی درباره جذب مجتبی جباری

سرمربی سپیدرودی ها در رابطه با حضور مجتبی جباری در این تیم می گوید: شرایط ما طوری است که در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم، به دنبال این هستیم که چند بازیکن که به دردمان می‌خورند را به تیم‌مان اضافه کنیم.

نظر علی کریمی درباره جذب مجتبی جباری

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که روزهای اخیر حرف و حدیث هایی درباره حضور ملی پوش سابق فوتبال ایران در تیم سپیدرود به گوش می رسد علی کریمی در نشست مطبوعات پیش از دیدار برابر پیکان در رابطه با حضور مجتبی جباری در این تیم گفت: جباری از دوستان من است، شرایط ما طوری است که در بعضی از پست‌ها نیاز به بازیکن داریم، به دنبال این هستیم که چند بازیکن که به دردمان می‌خورند را به تیم‌مان اضافه کنیم، ما دنبال کسانی هستیم که بتوانند به تیم‌مان کمک کنند. 


او ادامه داد: ما روز اول با ۳۷ بازیکن تیم را تحویل گرفتیم، نمی‌دانم چه لزومی دارد ۳۷ بازیکن در تمرین باشند، امیدوار هستیم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم. بازیکن شاخص را هیچ تیمی به ما نمی‌دهد، مثل این می‌ماند که بازیکنان کلیدی ما را تیمی بخواهد، ما بازیکنان کلیدی‌مان را نمی‌دهیم و تیم‌های دیگر هم همینگونه هستند. ما اعلام کرده‌ایم چند بازیکن در تمرینات ما حاضر شوند اگر کادر فنی ترجیح داد و صلاح دید به تیم اضافه شوند.

دیدگاه‌ها