کد خبر : 1496687 | 20 دی 1396 ساعت 14:45 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

حربه جدید رئال برای جذب گلر ملی پوش بیلبائو

پس از اظهارنظر زیدان مبنی بر اینکه به هیچ بازیکنی در انتقالات زمستانی نیاز ندارد، انتقال کپا نیز منتفی شد.

حربه جدید رئال برای جذب گلر ملی پوش بیلبائو

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال از هفته ها قبل در صدد مهیا کردن زمینه انتقال کپا بودند و این بازیکن حتی هفته گذشته در تست های پزشکی رئال نیز شرکت کرد؛ ولی به یکباره زیدان اعلام کرد که نه به او و نه به هیچ بازیکنی نیاز ندارد و به حمایت از بازیکنانی که در اختیار دارد، پرداخت.

به این ترتیب علی رغم تلاش مدیریت رئال برای جذب کپا، انتقال او حداقل تا تابستان منتفی شد. رئال قرار بود 20 میلیون یورو رقم فسخ کپا را پرداخت کند.

 

 

1274182

 

 

در سوی دیگر کپا که در حال حاضر گلر سوم تیم ملی اسپانیا محسوب می شود، پس از رد چند پیشنهاد قرارداد بیلبائو، به شدت تحت فشار باشگاه و هواداران قرار دارد و با 23 سال سن به سختی قادر به کنترل شرایط موجود است. به همین دلیل او اصرار داشت که همین زمستان به رئال منتقل شود.

 

مسئولان رئال پس از پیچیده شدن اوضاع به کپا که از ناحیه زانو مصدوم است، توصیه کردند که جراحی کند تا سه ماه آینده را به دور از میادین باشد و به این ترتیب در انتهای فصل او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرند. واکنش باشگاه بیلبائو به این خبر منفی بود و مربی این تیم در مصاحبه ای گفت که کپا بدون مجوز باشگاه اجازه جراحی زانوی خود را ندارد.

باید دید در روزها و هفته های آتی در نهایت وضعیت کپا چه خواهد شد و او با بیلبائو تمدید می کند یا منتظر رئال خواهد ماند.

دیدگاه‌ها