کد خبر : 1496821 | 21 دی 1396 ساعت 08:54 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: چلسی این فصل بدشانس بوده است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی معتقد است تیمش این فصل بدشانس بوده است.

کونته: چلسی این فصل بدشانس بوده است

به گزارش "ورزش سه"، چلسی از موقعیت میزبانی خود استفاده نکرد تا تساوی بدون گل حاصل جدال رفت توپچی ها و آبی های لندن در جام اتحادیه باشد.

 

کونته گفت: "ما 20 ضربه به سمت دروازه آرسنال زده و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم؛ اما از هیچ کدام از آنها استفاده نکردیم. من معتقدم ما باید در اواخر بازی قاطعانه تر و هجومی تر بازی می کردیم و در غیر اینصورت اگر موفق به گلزنی نشوید، باید خوش شانس باشید که بازی با تساوی به اتمام برسد.

 

1256026

 

بعد از بازی با نووریچ، این دومین نتیجه 0-0 ماست و چلسی باید در تمرینات شرایط خود را بهبود داده و واکنش خوبی به این اتفاق نشان دهیم. صادقانه، من فکر می کنم اگر شانس گلزنی را ایجاد نکنید باید نگران شوید، زیرا در این شرایط گلزنی بسیار دشوار است؛ اما چلسی در هر بازی شانس های زیادی ایجاد می کند.

 

این فصل ما بدشانس بوده ایم؛ اما روی صحبت من تنها با مهاجمان چلسی نیست، زیرا مثلا کریستنسن 2 فرصت عالی را از دست داد. قطعا زمانی که از تکنولوژی VAR استفاده می شود باید بدانید که اوقات اضافه بیشتری باید لحاظ شود و در ایتالیا نیز به ازای هر 2 یا 3 بار استفاده، ممکن است 7، 8 یا 9 دقیقه وقت اضافه گرفته شود.

دیدگاه‌ها