کد خبر : 1496838 | 21 دی 1396 ساعت 10:48 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

دستور العمل برانکو؛ مساوی ممنوع

سومین تساوی در نیم فصل دوم می تواند آغاز یک کار سخت برای برانکو ایوانکوویچ در جهت بازیابی روحیه تیم باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس هم اکنون 9 امتیاز با تیم دوم و 14 امتیاز با رقیب سنتی اختلاف دارد. آن ها حاشیه امنیتی بسیار خوبی را برای خود ایجاد کرده اند؛ اما هیچ تضمینی نیست که باتوجه به فشردگی مسابقات و البته اردوهای تیم ملی، صدر همچنان در اختیار قرمزها باشد.

 

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته شانزدهم در حالی مقابل فولاد به تساوی یک بر یک بسنده کردند که تا آخرین دقایق از حریف جنوبی پیش بودند؛ اما یک ضربه از مهاجم سرخپوش و غفلت مدافعان و دروازبان خودی باعث گشوده شدن دروازه تیم شد.

 

1275235

 

در بازی با نفت نیز آن ها با لایه های عمیق و متراکم خط دفاعی روبرو شدند که باز کردنشان کار آسانی نبود. اما قرمزها حملات بسیاری انجام دادند و بارها تا فروپاشی دروازه تیم افاضلی نیز پیش رفتند؛ اما هربار این اتفاق نیفتاد تا در نهایت تساوی بدون گل نتیجه بازی باشد.

 

حال در چهارمین هفته از نیم فصل دوم، دستور العمل برانکو به شاگردانش تنها پیروزی است. او که امروز قراردادش را با باشگاه تمدید کرد، هیچ دوست ندارد مقابل تیم قعرنشین مشهدی امتیاز از دست بدهد و در صورت برد احتمالی حریفان اختلاف امتیازش با دیگر تیم ها کاهش یابد.

 

او در تمرین مصرانه برد و کسب 3 امتیاز را از شاگردانش خواست و حالا آن ها هستند که در زمین شرایط را رقم خواهند زد. این مسابقه یکی از معدود بازی های خارج از خانه پرسپولیس در نیم فصل دوم است و در صورت پیروزی، اتفاقی خجسته برایشان خواهد بود.

 

1275234

دیدگاه‌ها