کد خبر : 1496860 | 21 دی 1396 ساعت 13:44 | 71.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی: طارمی بهترین تصمیم را برای خود گرفته است

سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال شرکت کرد.

دایی: طارمی بهترین تصمیم را برای خود گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی سرمربی سایپا با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال در جمع خبرنگاران گفت: فردا بازی خیلی مهمی داریم. استقلال تیم بزرگی است. آنها از زمان آمدن شفر گل نخورده‌اند و کیفیت بازی‌شان بهتر شده است. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد و تحولی در نحوه بازی استقلال رخ داده است.


وی در ادامه درباره شرایط سایپا، افزود: سعی خود را کردیم علی رغم مشکلات خوب بازی کنیم. برای یک امتیاز به میدان نمیرویم، بلکه سه امتیاز را میخواهیم‌. بازیکنانمان توانایی بردن استقلال را دارند.


علی دایی درباره جدایی عباس زاده از سایپا در نیم فصل تصریح کرد: نساجی به باشگاه ما نامه داده و عباس زاده با من صحبت کرده، و مشکلات خانوادگی دارد و زندگی در تهران برای او سخت است، دنبال‌ جذب یک مهاجم هستیم که اگر بتوانیم آن را جذب کنیم، به او اجازه خروج خواهیم داد. کسی را به زور نگه نمی داریم.

 

دایی درباره انتصاب دادکان به عنوان مدیر تیم های صنعتی و صحبت با او، بیان کرد: من نمی توانم با کسی صحبت کنم، زیرا مسئول فنی سایپا هستم. دادکان بزرگ ما است و من افتخار داشتم در دوران مدیریت ایشان برای تیم ملی بازی کنم؛ اما از روال این مسائل خبر ندارم. ما متاسفانه نتوانستیم زمین خود را عوض کنیم و تیمی که نه هوادار، نه وضع مالی مناسب و نه زمین تمرین خوب دارد، نمی تواند موفق شود. ما فردا با استقلال بازی داریم و تنها 30 درصد دریافتی داشتیم که این موضوع درست نیست. مدیریت کارخانه در تلاش است تا مشکل ما را حل کند؛ اما تا کنون موثر نبوده است.


وی تصریح کرد: هر مربی دوست دارد در آرامش کار کند؛ اما تا کنون برای من در این 4-5 سال این موضوع اتفاق نیفتاده است.

 

سرمربی سایپا در پایان صحبت های خود درباره حضور بازیکنان در کشورهای حوزه خلیج فارس، گفت: من نمی توانم خودم را جای بازیکنان بگذارم و هر بازیکن نمی تواند مشکل خود را بگوید. شاید هر بازیکنی که به این کشورها می رود، مشکلات خاص خود را دارد. می دانم منظور شما طارمی است. من مشکل مالی داشتم که به قطر رفتم و برای آنها بازی کردم. بهترین تصمیم گیرنده برای یک بازیکن، شخص آن بازیکن است. کاری ندارم که در ترکیه برای طارمی چه اتفاقی رخ داد و هنوز پرونده این موضوع باز است؛ اما بازیکن خودش شرایط را می سنجد و تصمیم می گیرد. طارمی شرایطی دیده و تصمیم گرفته به قطر برود و این موضوع به نظر خودش بهترین تصمیم است. ما نمی توانیم در تصمیم بازیکن دخالت کنیم.

 

دیدگاه‌ها