کد خبر : 1496876 | 21 دی 1396 ساعت 14:30 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازی رفت را بد باختیم؛

قلعه‌نویی: ۱۲ میلیارد برای ذوب آهن کافی نیست

امیرقلعه نویی سرمربی ذوب آهن می گوید که بازی زیبا حلقه مفقود فوتبال ایران است.

قلعه‌نویی: ۱۲ میلیارد برای ذوب آهن کافی نیست

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار شهرآورد شصت و دوم فوتبال اصفهان گفت: نسبت به ذوب آهن احساس مسؤلیت دارم. بازی رفت را بد باختیم، ولی خوشحالم که همه از آن بازی لذت بردند. واقعیت این است که فوتبال ما این جذابیت را کم دارد. امیدوارم فردا بازی خوبی باشد و همه از رفتار و جو استادیوم و بازی لذت ببرند.


وی خاطر نشان کرد: فردا بازی سختی هم برای ما و هم برای سپاهان است. خوشحالیم با برنامه‌ریزی صورت گرفته در 4 بازی گذشته 10 امتیاز گرفتیم، هر چند که لیاقت ما کسب هر 12 امتیاز بوده است.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد اشتباهات داوری برای تیمش گفت: ذوب آهن مظلوم ترین تیم ادوار تاریخ است. برای اینکه از داوری بسیار ضرر کرده‌ است. هیچ تیمی به اندازه ذوب آهن در لیگ برتر ایران از داوری ضربه نخورده است. 

 

وی در ارزیابی اش از شرایط فنی ذوب آهن افزود: خوشبختانه تیم ما از شرایط فنی خوبی برخوردار است و امیدوارم به آن جایگاهی که مد نظر و لیاقت ذوب آهن هست برسیم. البته جایگاه سپاهان با توجه به شیوه بازی که دارد هم در اینجای جدول نیست.

 

قلعه نویی در خصوص مشکلات این باشگاه گفت: با بودجه 12 میلیاردی نمی شود یک باشگاه بزرگ را اداره کرد و باید به این باشگاه مردمی به ویژه در آستانه حضور در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا کمک کرد.

دیدگاه‌ها