کد خبر : 1496888 | 21 دی 1396 ساعت 15:30 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

از هر لحاظ آماده پیروزی در این مسابقه هستیم؛

کرانچار: مسئولین باید دلیل عدم حضور بانوان را بگویند!

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم سپاهان می گوید که تیمش از هر لحاظ آماده پیروزی در دربی اصفهان است و شاگردان قلعه نویی کار سختی پیش رو خواهند داشت.

کرانچار: مسئولین باید دلیل عدم حضور بانوان را بگویند! 

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران در مورد این مسابقه پاسخ داد.

 

از هر نظر آماده پیروزی در این مسابقه هستیم 


امیدوارم در بازی فردا سپاهان پیروز میدان باشد. هم برای ذوب آهن و هم برای قلعه نویی احترام خاصی قائلم و این تعارف نیست. قلعه نویی بهترین مربی ایرانی است و هر کجا که بوده تیم را بالا کشیده، اما علیرغم همه مواردی که گفته شد معتقدم که فردا تیم ذوب آهن مقاومت بزرگی را برابر ما نشان می‌دهد. از هر نظر آماده هستیم که پیروزی خود را نشان دهیم و 3 امتیاز را کسب کنیم.

 

مصدومیت کریمی شانس بازی ادون را بیشتر کرده است


یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان‌مان را به نام علی کریمی به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و این به خاطر خون ریزی شدیدی است که او در عضله خود دارد. امیدوارم این بازیکن هر چه سریع‌تر نزد ما بازگردد. این مسئله شانس‌ را برای ادون حسنی باز می‌کند که فردا بتواند در خلال مسابقه دقایقی بازی کند تا ما ارزیابی‌مان را در ارتباط با کیفیت این بازیکن داشته باشیم.

 

رافائل انتظارات را برآورده نکرد


رافائل کریولارو اخیراً دچار عفونت شدید در چشمش شده است. این مصدومیت‌ها و بیماری‌ها عملاً رافائل را از ترکیب اصلی دور کرد. در مسابقاتی که از او انتظار داشتم انتظارات را برآورده نکرد و متاسفانه کیفیت خود را نتوانست ارائه کند. تا جایی که بحث جایگزینی این بازیکن را مطرح‌ کردیم و می‌توان ادون حسنی را جایگزینش کرد. بحث قرارداد رافائل به کارفرما و باشگاه باز می‌گردد.


فردا دوئل حساسی میان دو گلر وجود دارد


سوال در مورد دو گلر ملی پوش در ترکیب دو تیم دیدگاه خبری مناسبی است، اما از دیدگاه فوتبالی اوضاع متغیر است. از نظر سپاهان ما موفق شدیم یک دروازه‌بان با ثبات را در اختیار بگیریم، اما همه این سزاواری را نمی‌توان به اسم دروازه‌بان گذاشت. شیوه دفاع ما به نوعی است که سعی می‌کنیم در خط حمله فشار وارد کنیم. این به میزان زیادی از دروازه‌بان فشار را بر می‌دارد و اجازه می‌دهد که تا دروازه‌بان با ارزیابی مناسب کارهای خود را انجام دهد. ما باید با تسلط در بازی ظاهر شویم، اما شاید گل‌هایی را زده یا خورده باشند که مقصر آن دروازه‌بان نباشد. در هر حال بازی فردا دوئل حساسی بین 2 دروازه‌بان است.

 

دلیلی برای عدم حضور زنان در ورزشگاه ها وجود ندارد


من هم با قلعه نویی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه هم عقیده هستم. امیدوارم شرایط در ورزشگاه‌ها فراهم شود و بانوان نیز بتوانند در کنار آقایان به ورزشگاه بیایند، البته باید شرایط فراهم شود. بانوان در ایران در همه کارها مشارکت دارند و در صورت فراهم شدن شرایط این مسئله انجام می‌شود. در کشورهای مختلف حضور داشتم و دلیلی هم نمی‌بینم که در ایران اجازه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندهند. زمانی که مردم با آقایان در موارد مختلف همراهی می‌کنند، مسئولان هم باید استدلال بیاورند که دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاه‌ها چیست. از نظر من که باید بتوانند در همه فعالیت‌ها حضور پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها