کد خبر : 1496916 | 21 دی 1396 ساعت 17:37 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

باید در حمله خلاق تر باشیم و از ضربات ایستگاهی بهتر استفاده کنیم؛

جلالی: همه‌کار کردیم ولی نشد

سرمربی تیم پیکان معتقد است که تیمش تمام کارهای اصولی را درست انجام می دهد ولی در حملات نیاز به تنوع و خلاقیت بیشتری دارد.

جلالی: همه‌کار کردیم ولی نشد

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپیدرود که هشتمین دیدار بدون پیروزی آنها را پس از 7 پیروزی پیاپی رقم زد، با خبرنگاران در مورد این بازی گفت: ما همه کار کردیم تا این بازی را ببریم ولی شاید یک چیزهایی در این بازی نیاز بود که نشد؛ مثلا اینکه بازی بازتر باشد و یا ما خلاقانه تر بازی کنیم؛ البته نمی توانم به بچه هایم ایراد بگیرم، چون آنها هر چه داشتند، ارائه کردند و فکر می کنم در چند صحنه هم بازی به میل ما نچرخید.


وی در مورد بازگشت احمدی به ترکیب ادامه داد: خوب فکر می کنم رحمان 13 هفته در بازی ها نبود ولی همواره تمرین می کرد و خیلی هم با ثبات بود و حالا هم دیدیم که موقعی است که باید به بازی برگردد.


جلالی در مورد روند ضعیف تیمش در هفته های اخیر اظهار داشت: به هر حال این ها دیگر تحولات بازی است. در 4 بازی دور برگشت ما واقعا باید موفق می شدیم ولی علیرغم بازی های اصولی و خوبی که انجام می دهیم، فشارهای زیادی وجود داشته و شاید ما نتوانستیم این فشارها را کنترل کنیم. ما هر کاری که از دستمان بر می آید را انجام دادیم؛ ما طوری بازی کردیم که کوچکترین موقعیت را به حریف ندادیم. معمولا در ضد حمله در اینگونه بازی ها موقعیت می دهید ولی فکر می کنم در خط تهاجمی باید بهتر باشیم که نشد. شاید نیاز داشتیم در ضربات ایستگاهی و کرنرها بهتر کار کنیم که نشد.

 

وی درباره اینکه آیا بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد یا خیر، گفت: به هر حال جای بازیکنانی که رفتند سخت است بازیکنی بگیریم. تیم ما به لحاظ بضاعت مالی و سایر جذابیت‌ها محدود است و سخت است بازیکن جدیدی بگیریم.

 

ما کار سختی داریم، چون در نیم‌فصل فقط شما و بازیکن نیستید بلکه نفر سومی به نام باشگاه است که باید با آنها هم مذاکره کنیم.

دیدگاه‌ها