کد خبر : 1496950 | 21 دی 1396 ساعت 19:05 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: آینده سپیدرود روشن است

دروازه بان تیم سپیدرود از کسب امتیاز مقابل پیکان ابراز رضایت کرد.

حسینی: آینده سپیدرود روشن است

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسینی پس از تساوی سپیدرود مقابل پیکان اظهار داشت: بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. پیکان پس از امتیازاتی که در هفته های اخیر از دست داده بود برای سه امتیاز به این بازی آمد. به هر حال ما در این بازی خارج از خانه به حداقل امتیاز احتیاج داشتیم و توانستیم در یک بازی بیرون از خانه اولین امتیاز را با سرمربیگری علی کریمی به دست آوریم. در بازی های آینده روزهای خوبی را برای سپیدرود پیش بینی می کنم.

 

او افزود: ما هفته پیش فشار زیادی روی دروازه گسترش فولاد آوردیم اما متاسفانه توپ های مان تبدیل به گل نشد مطمئن هستم این روند تغییر می کند و توپ‌های ما هم وارد دروازه حریفان خواهد شد امیدوارم در بازی‌های بعد بتوانیم جبران کنیم.

 

حسینی در خصوص تعداد زیاد بازیکنان این تیم در تمرینات گفت: بازیکنان جوان زیادی داشتیم آقای کریمی برای اینکه تمرکزش را روی بازیکنان اصلی بگذارد مجبور بود که این تعداد را کمتر کند البته بقیه بچه ها در رشت به ما اضافه می شوند.

 

وی درباره تغییرات ایجاد شده در تاکتیک های سپیدرود با آمدن علی کریمی اظهار داشت: بازیکن ها باید خودشان را با تفکرات مربی نزدیک کنند. این تحولات در روند تیمی تاثیر می گذارد اما چاره‌ای نیست و باید با مربی خودمان را وفق دهیم.

 

حسینی درباره مشکلات مالی سپیدرود نیز گفت: برای حل مشکلات مالی هم قدم هایی برداشته شده و با آمدن آقای کریمی ما دغدغه مالی نداریم و همه تمرکزمان را روی نتیجه گیری گذاشتیم.

دیدگاه‌ها