کد خبر : 1497061 | 22 دی 1396 ساعت 12:19 | 23.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکمیل لیست استقلال خوزستان با ماهینی و مؤمنی

در صورت اضافه شدن دانیال ماهینی و مهدی مؤمنی به تیم استقلال خوزستان پرونده نقل‌وانتقالات این تیم بسته می‌شود.

تکمیل لیست استقلال خوزستان با ماهینی و مؤمنی

به گزارش "ورزش سه" باشگاه استقلال خوزستان که در روزهای پایانی قبل از بسته شدن پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات موفق به جذب بازیکنانی چون اسماعیل شریفات و یعقوب کریمی شد، در اندیشه جذب دو بازیکن سابقش است تا پرونده یارگیری نیم‌فصل را ببندد.

 

دانیال ماهینی مدافع راست سایپا که در این تیم فرصت بازی پیدا نکرد و قراردادش فسخ شد، همراه با مهدی مؤمنی که دیروز در بازی پیکان و سپیدرود غایب بود، نفرات موردنظر آبی های شهر اهواز هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، به زودی خبر بازگشت آن‌ها به تیم سابقشان رسمی خواهد شد.

 

استقلال خوزستان که از نیم‌فصل اول نفراتی چون شیخ‌ویسی، کولیبالی، کعبی، علایی، دورقی، نصاری، بهزادی کریمی و جونیور مارینی را حفظ کرده، با اضافه شدن شریفات، کریمی، ماهینی و مؤمنی می‌تواند تبدیل به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام حذفی شود. آبی‌های شهر اهواز اگر در خانه خودی برابر خونه به خونه بابل به پیروزی برسند، یک پای فینال جام حذفی در خرمشهر می‌شوند.

 

البته نباید فراموش کرد که در کنار رؤیای قهرمانی در جام حذفی، استقلال خوزستان روزهای سختی برای ماندن در لیگ برتر خواهد داشت؛ چرا که هر چهار تیم انتهای جدولی روند صعودی داشته‌اند.

دیدگاه‌ها