کد خبر : 1497104 | 22 دی 1396 ساعت 15:14 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

تنها بانوی تکواندوکار ایران در گرند اسلم (عکس)

ناهید کیانی به عنوان تنها بانوی تکواندو ایران راهی اولین گرند اسلم سال 2018 می شود.

به گزارش "ورزش سه" ناهید کیانی تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان که پیش از این موفق به کسب برنز قهرمانی آسیا 2016 و برنز بازی‌های یونیورسیاد 2017 شده بود این روزها خود را برای حضور در میدانی آماده کرده که با حضور 12 تکواندوکار برتر جهان برگزار می‌شود.


او در این باره گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم؛ شرایطم به نسبت قبل خیلی بهتر شده و پیشرفت را حس می‌کنم. بازیکن چپ‌ پایی بودم؛ اما پای‌راستم را هم فعال کردم و با هردو پا مبارزه می‌کنم. همچنین با توجه به اینکه زیر نظر پزشک تغذیه وزنم را کم می‌کنم؛ کمتر اذیت شدم و برای کسب بهترین نتیجه بر روی شیاپ‌چانگ می‌روم. با توجه به اینکه قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام شده حریفان را آنالیز کردم و تمامی شرایط را سنجیدم تا انشاا... مزد زحمات خود را با به دست آوردن نخستین مدال بانوان در مسابقات گرنداِسلم بگیرم. 

 

1275487


وی با بیان اینکه با کسب مدال برنز در رقابت‌های انتخابی گرنداِسلم جواز شرکت در این مسابقات را بدست آوردم، گفت: خدا را شکر توانستم در رقابت‌های کسب سهمیه حضورم را در این رویداد قطعی نمایم. هرچند که در آن رقابت‌ها نیز می توانستم مدال طلا کسب کنم؛ اما شرایط آن طور که در نظر داشتم پیش نرفت. سطح فنی مسابقات گرنداِسلم کمتر از المپیک نیست و تمامی مبارزات سنگین است؛ اما من تلاشم را می‌کنم که در این رقابت‌ها با بهترین نتیجه برگردم.

دیدگاه‌ها