کد خبر : 1497231 | 22 دی 1396 ساعت 21:20 | 56.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: دیگر برابر کونته سکوت خواهم کرد

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد اذعان داشت علاقه ای به صحبت کردن در مورد الکسیس سانچس نداشته و دیگر پاسخ کونته را نیز نخواهد داد.

مورینیو: دیگر برابر کونته سکوت خواهم کرد

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه اخبار زیادی در خصوص انتقال سانچس به سیتی شنیده بودیم، حالا به نظر می رسد او در آستانه انتقال به یونایتد قرار گرفته است؛ اما مورینیو معتقد است صحبت کردن در مورد بازیکن تیم دیگر صحیح نیست.

 

مورینیو در مورد درگیری لفظی با کونته گفت: "اگر کسی به شما توهین کند، شما می توانید یا انتطار پاسخ داشته باشید یا سکوت. بار اولی که کونته به من توهین کرد من پاسخ او را دادم؛ اما بار دوم او باز هم توهین کرد و حالا از نظر من رفتار او اهانت بوده پس سکوت می کنم و این نقطه از نظر من پایان داستان خواهد بود."

 

1248532

 

مورینیو در مورد احتمال جذب سانچس نیز گفت: "من نمی دانم که آیا صحبت کردن در مورد بازیکنان دیگر باشگاه‌ها مودبانه است یا خیر، زیرا اگر سرمربی تیم دیگری در مورد بازیکن یونایتد حرف بزند من خوشحال نخواهم شد. سانچس بازیکن آرسنال است و من نمی دانم اما احتمالا آخر این هفته او از رنگ پیراهن آرسنال دفاع خواهد کرد، بنابراین من فکر نمی کنم درست باشد که در مورد الکسیس سانچس صحبت کنیم.

 

من و مدیران باشگاه خیلی به بازار ژانویه اعتقاد نداریم؛ اما معتقدم اگر شانس جذب یک بازیکن در هر مقطع سال را داشته باشید باید این کار را انجام دهید.

 

اما در ارتباط با الکسیس سانچس من یک کلمه هم حرف نمی زنم. تنها کلمه ای که می توانم بگویم این است که جدا از اینکه سانچس بازیکن آرسنال است، او بازیکن فوق العاده‌ای است؛ اما احساس می کنم نباید بیشتر از این حرف بزنم."

دیدگاه‌ها