کد خبر : 1497277 | 23 دی 1396 ساعت 09:32 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی رئال مادرید - ویارئال

رئال مادرید و ویارئال، امروز در ورزشگاه برنابئو شهر مادرید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی رئال مادرید - ویارئال

به گزارش "ورزش سه"، سپیدپوشان یکی از ضعیف ترین دوره های خود را سپری کرده و شرایط بسیار بدی دارند. شاگردان زیدان در لالیگا و در 6 تقابل اخیرشان، 3 تساوی، 2 پیروزی و 1 شکست به دست آورده اند. همچنین در مجموع تمام رقابت ها، در 5 بازی اخیرشان تنها 1 پیروزی حاصل شده است که نشان از افت محسوس رئال در این هفته ها است. سپیدپوشان با 32 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته اند و از سوی سویا و ویارئال که امروز با آنها روبرو خواهند شد، جایگاهشان مورد تهدید است. زیدان کار سختی در تحول این تیم و بهبود شرایط دارد و باید دید در هفته ها و ماه‌های آینده موفق خواهد بود یا نه.

 

 

1262375

 

 

در آن سو، ویارئال با 28 امتیاز در رده ششم قرار گرفته است. آنها در 6 بازی اخیرشان، 3 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده اند و باید دید که در این بازی چه شرایطی خواهند داشت و اوضاع برایشان چگونه رقم خواهد خورد.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای رئال، 2 تساوی و 1 پیروزی برای ویارئال حاصل شده است و زیردریایی همواره سد محکمی مقابل رئال بوده است. آندرس فرناندس، روبن سمدو و سوریانو به علت مصدومیت و ویکتور رویز به علت محرومیت قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند و حضور سانسونه و روبرتو سوریانو هنوز مشخص نیست. در آن سو نیز لوکا زیدان، سرخیو راموس و کریم بنزما نمی‌توانند رئال را همراهی کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1275652

دیدگاه‌ها