کد خبر : 1497336 | 23 دی 1396 ساعت 12:09 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی باید از تجربیات مشحون استفاده کند

داورزنی: مثل قطر باید از حقمان مقابل عربستان دفاع کنیم

معاون قهرمانی وزارت ورزش گفت: اکثریت دوستانی که امروز در مجمع بودند، خودشان از جامعه بسکتبال بودند.

داورزنی: مثل قطر باید از حقمان مقابل عربستان دفاع کنیم

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا داورزنی بعد از پایان انتخابات فدراسیون بسکتبال اظهار داشت: انتخابات خوبی برگزار شد و می توان گفت که رقابت دموکراتیکی را شاهد بودیم. از مجموع 24 نفر در نهایت 15 نفر به رقابت راه پیدا کردند. به لحاظ سوابق مدیریتی برخی افراد نتوانستند به رقابت بیایند. تعدادی از دوستانی که ثبت نام کرده بودند، احساسشان این بود که انصراف بدهند، بهتر است. به همین خاطر 10 نفر امروز در مجمع حاضر شدند که اکثر آنها سابقه بسکتبالی داشتند.


وی افزود: این دوستان ارتباطاتی هم با استان ها داشتند؛ اما فرصت زیادی وجود نداشت. خانواده بسکتبال اکثر کاندیداها را می شناختند. 23 نفر از 41 نفر به رامین طباطبایی رای دادند. سایر نفرات هم 8 رای و 6 رای داشتند. جا دارد از زحمات چندین ساله محمود مشحون تشکر کنم که می توان گفت نیم قرن عمر خودش را وقف بسکتبال کرد. احترامش برای همه ما واجب است و طباطبایی هم باید فضایی را برای استفاده از تجربیات مشحون فراهم آورد و مراسمی نیز برای تقدیر از ایشان برگزار شود.


معاون وزارت ورزش درباره اینکه برخی کاندیداها سابقه بسکتبالی نداشتند و رای نیاوردند، تصریح کرد: اکثریت دوستانی که امروز در مجمع بودند، خودشان از جامعه بسکتبال بودند. هر کسی تلاش کرده بود برنامه خودش را جلو ببرد. برخی انتخابات ها را داشتیم که 2 نفر به فینال می رسند و یک نفر رای قاطع می آورد. در آن صورت که رسانه ها ایراد می گیرند. حالا که انتخابات دموکراتیک بود، دیگر جای بحثی نیست. همه دوستان از نظر ما شایسته بودند و بالاخره باید به نظر مجمع احترام بگذاریم.


داورزنی در پایان درباره اینکه قطر توانسته در جدال فوتبالی با عربستان برنده باشد و میزبانی اش را قطعی کند و اینکه ایران چه برنامه ای برای بازی نکردن در کشور ثالث دارد، گفت: این موضوع یکی از مسائلی است که دوستان ما در فدراسیون فوتبال دنبال می کنند. همانطور که قطری ها این مساله را اعلام کردند، ایران هم چنین سیاستی دارد تا از حق خود دفاع کند. ایران کشور امنی است و فدراسیون فوتبال این موضوع را دنبال می کند. باید تمام تلاشمان را انجام دهیم. عربستان و دیگر کشورهای حوزه خلیج فارس با هزینه های هنگفت سعی می کنند نفوذ کنند و آرا را به سود خود برگردانند. با این حال باید سعی کنیم با کمک قطر میزبانی را در ایران انجام دهیم.

دیدگاه‌ها