کد خبر : 1497343 | 23 دی 1396 ساعت 12:29 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم های تارتار دنبال وقت تلف کردن نیستند

پورامینی: به خاطر مصدومیت نمی‌توانم راه بروم

حواشی بازی محکم و درگیرانه پارس جنوبی و صنعت نفت آبادان که با نتیجه مساوی به پایان رسید هنوز ادامه دارد.

پورامینی: به خاطر مصدومیت نمی‌توانم راه بروم

به گزارش "ورزش سه"، بازی پربرخورد دو تیم پارس جنوبی و صنعت نفت در حالی با مساوی به پایان رسید که حواشی زیادی داشت. حسین پورامینی هافبک دفاعی تیم پارس جنوبی درباره این بازی گفت:« بازی خوبی بود و در جو سنگین ورزشگاه تختی آبادان توانستیم خوب کار کنیم. ما در نیمه اول عالی بودیم و در نیمه دوم حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم و در نهایت روی عدم تمرکز گل خوردیم.»


او درباره اینکه مربی و بازیکنان نفت آبادان معتقد بودند آن ها در این بازی وقت کشی کرده اند گفت:« تیم ما از روزی که شکل گرفته و از زمانی که آقای تارتار آمده هیچوقت دنبال وقت تلف کردن نبوده است. آقا مهدی همیشه از همان ابتدا هم به بچه ها گفتند که مخالف این مدل بازی ها هستند و گفتند هیچکسی حق ندارد خودش را بی دلیل روی زمین بیاندازد. اما باید بگویم در این فصل این اولین بار بود که خود من به دلیل مصدومیت از زمین بیرون آمدم.»

 

1275722


هافبک پارس جنوبی اضافه کرد:« البته فوتبال است و پینگ پونگ نیست که درگیری نداشته باشد؛ اما من واقعا الان به سختی می توانم راه بروم و قطعا نمی توانم تمرین کنم. خداییش تیم حریف خیلی محکم و خشن بازی کرد، هرچند فوتبال است ...»


پورامینی درباره نتایج تیمش در نیم فصل دوم گفت:« متاسفانه در نیم فصل دوم کمی بدنشانسی آوردیم و موقعیتهایمان تبدیل به گل نمی شود. امیدوارم توپهایمان توی دروازه برود تا این بدشانسی ها هم تمام شود.»

دیدگاه‌ها