کد خبر : 1497643 | 24 دی 1396 ساعت 16:21 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

تیم نفت ابتدای لیگ نیستیم

فشنگچی: حواس تراکتوری ها پرت شده بود

امیرحسین فشنگچی هافبک تیم نفت‌تهران می‌گوید نتیجه‌ای که مقابل تراکتورسازی کسب کرده‌اند تصادفی نبوده است.

فشنگچی: حواس تراکتوری ها پرت شده بود

به گزارش "ورزش سه"، فشنگچی در مورد موفقیت تیمش مقابل تراکتور گفت: بعد از تساوی مقابل پرسپولیس تیم روحیه خوبی گرفته بود. تراکتور با توجه به نتیجه‌ای که در هفته گذشته کسب کرده بود و بحرانی که در تیمش بود تیم ضعیفی نشان نداد اما بالاخره چنین اتفاقاتی حواس یک تیم را پرت می‌کند و ما در دقایق پایانی از حواس پرتی آنها بهره بردیم و توانستیم نتیجه را به سود خود کنیم.


او در ادامه در خصوص پاس گلش هم تصریح کرد: ما موقعیت‌های زیادی داشتیم و مطمئنا تلاش 80 دقیقه‌ای بچه‌ها نباید بدون ثمر به پایان می‌رسید. در آن لحظه بیشتر  از آنکه من جاگیری خوب داشته باشم عیسی در موقعیت خوبی قرار داشت که توانست آن توپ را گل کند. خدا را شکر حرف و حدیث‌های نرفتن آل‌کثیر با گلزنی‌اش در این بازی پایان یافت و مطمئنا او و همه تیم برای کسب رتبه‌ای خوب هفته به هفته مقابل حریفان حاضر می‌شویم تا دیگر آن فکرهای نیم فصل اول از اذهان رقبا پاک شود.


وی در رابطه با شرایط این روزهای نفت هم خاطرنشان کرد: نفت بعد از آمدن مالک و آقای افاضلی سروشکل یک تیم لیگ‌برتری را پیدا کرده‌است و برای همین دیگر نفت روزهای اول که تیم‌ها به راحتی می‌توانستند از سدش گذر کنند نیستیم. مطمئنا شرایط نفت همانطور که از نظر تیمی بهتر می‌شود از نظر ثبات مالی و شرایط باشگاهی هم روز به روز باتوجه به حمایت مالک بهتر و بهتر خواهد شد.


بازیکن نفت در مورد تقابل با مشکی‌پوشان هم اضافه کرد: قطعا بازی تیم‌های قعرنشین به نسبت رقابت با تیم‌های بالادستی سخت‌تر است اما ما با تلاش این بازی 6 امتیازی را هم خواهیم برد تا صعود چندپله‌ای‌مان تصادفی و اتفاقی لقب نگیرد و نفت باثباتی را در نتیجه‌گیری نشان دهیم.

دیدگاه‌ها