کد خبر : 1497676 | 24 دی 1396 ساعت 18:21 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

پازل ژنرال در حال تکمیل

ردپای 2 زوج در 3 برد متوالی ذوب آهن

امیر قلعه نوئی با یک تساوی و 3 برد متوالی و کسب 10 امتیاز در دور برگشت، بهترین عملکرد را در نیم فصل دوم داشته است.

ردپای 2 زوج در 3 برد متوالی ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه نوئی که در نیم فصل اول به لحاظ آماری بدترین فصل فوتبالی خود را پشت سر گذاشت، با جذب بازیکنان موردنظرش و البته بهبودی مهره های کلیدی اش حالا به شرایط ایده آل و دلخواه خود رسیده است. ژنرال با جذب بختیار رحمانی از پیکان و اکبر ایمانی از پدیده نشان داد که به دنبال ترمیم خط میانی تیمش است. با بازگشت قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده نیز دست قلعه نوئی برای ارنج هافبک های مورد علاقه اش بازتر از قبل شده است.


ذوبی ها در سه هفته اخیر با 3 برد متوالی مقابل گسترش فولاد، پیکان و سپاهان جهش فوق العاده ای در جدول داشته اند و بی شک حضور بازیکنان تازه وارد و تکمیل پازل تاکتیکی قلعه نوئی مهمترین عامل تحول آنها به شمار می رود. بختیار رحمانی و اکبر ایمانی زوج خط میانی ژنرال، به نوعی ورژن جوان شده زوج حدادی فر – رجب زاده به حساب می آیند که در این هفته ها تاثیر انکار ناپذیری در تغییر ضرباهنگ تیمی شان داشته اند.


مرتضی تبریزی و میلاد فخرالدینی نیز زوج گلزن ذوبی ها در 2 بازی اخیر بوده اند که در فاز تهاجمی تیم شان موثرترین مهره های قلعه نوئی به شمار می روند. ردپای این 2 زوج در 3 برد متوالی ذوب آهن کاملا مشهود است و به نظر می رسد حلقه مفقوده ژنرال در نیم فصل اول در ارنج تیمش پیدا شده و از این پس باید شاهد روزهای بهتر این تیم اصفهانی باشیم. البته با بهبودی ربیع عطایا قلعه نوئی می تواند چاشنی تهاجمی تیمش را بیشتر کرده و نتایج دلخواه را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها