کد خبر : 1497717 | 25 دی 1396 ساعت 00:30 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت دروازه بان دورتموند از جریمه اوبامیانگ

رومن بورکی، دروازه بان بروسیا دورتموند، معتقد است که کنار گذاشتن پیر امریک اوبامیانگ از فهرست این تیم برای دیدار مقابل وولفسبورگ درست بود.

حمایت دروازه بان دورتموند از جریمه اوبامیانگ

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ به دلیل غیبت در یک جلسه تیمی، از فهرست دورتموند برای دیدار امروز مقابل وولفسبورگ خط خورد. در غیاب این ستاره گابنی، دورتموند موقعیت های گلزنی زیادی را از دست داد و در نهایت به تساوی 0-0 رسید. بورکی با حمایت از تصمیم پیتر اشتوگر، سرمربی دورتموند، از اوبامیانگ خواست تا با انضباط بیشتر، مانع از تکرار این اتفاق شود.

 

 

1253044

 

 

او به اسکای اسپورت گفت:" من از این تصمیم حمایت می کنم. این تصمیمی منطقی بود. این قانونی است که هر بازیکنی باید به آن پایبند باشد، فارغ از اینکه چه تعداد گل می زند یا چه موقعیت هایی را از حریف می گیرد. حیف خواهد شد اگر او باز هم به خاطر رفتارهای احمقانه اش، دیداری را از دست بدهد."

 

میشائیل زورک، مدیر ورزشی دورتموند هم در مورد این اتفاق گفت:" در مقطعی شما دیگر نمی توانید بی انضباطی های اوبامیانگ را تحمل کنید. نمی دانم در ذهن او چه می گذرد. ما امروز یک بحث تند داشتیم. ما به این رفتارهای او عادت نمی کنیم. شرایط نمی تواند اینطور ادامه پیدا کند."

دیدگاه‌ها