کد خبر : 1497854 | 25 دی 1396 ساعت 16:09 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

بابلی‌ها جور نیمکت را کشیدند (عکس)

تیم فوتبال خونه به خونه در شرایطی که بدون سرمربی خود برابر مس کرمان صف آرایی کرده بود، موفق به ادامه روند رو به رشد خود شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم خونه به خونه مازندران فصل جدید را با جواد نکونام آغاز کرد و موفق شد علیرغم شروع نه چندان خوب، خود را رفته رفته به تیم های بالایی جدول رده بندی برساند.


این تیم که به واسطه صعود به جمع 4 تیم نهایی جام حذفی و البته سرمربی نام آشنای خود بیشتر از سایر تیم ها نامش بر سر زبان ها افتاد، نیم فصل اول را در رتبه پنجم خاتمه داد.

 

1276283


اما با شروع نیم فصل دوم اتفاقات غیرمنتظره ای در انتظار این تیم بود. جواد نکونام که در اولین دیدار نیم فصل دوم رقابت ها با شکست کار خود را آغاز کرده بود، به یکباره ساز جدایی سر داد و در تمرینات حاضر نشد. در ادامه مدیران باشگاه سعی داشتند که با عدم قبول استعفای این چهره، او را متقاعد به ادامه همکاری کنند که البته در نهایت نیز این امر میسر نشد و مالک باشگاه خونه به خونه امروز صبح به صورت رسمی با استعفای نکونام موافقت کرد تا به زودی سرمربی بعدی این تیم معرفی شود.


خونه به خونه در شرایطی روز گذشته به مصاف مس کرمان در خانه رفته بود که شرایط مبهم سکان هدایت این تیم می توانست پاشنه آشیل تیم شود، اما آنها با ارائه یک بازی جسورانه در خانه مقابل تیم مس کرمان که مثل همیشه با حمایت بابلی‌های پرشور همراه بود، موفق شدند به سه امتیاز ارزشمند دست یابند و با 32 امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی صعود کنند.

دیدگاه‌ها