کد خبر : 1497877 | 25 دی 1396 ساعت 17:07 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین باشگاه مهاجم کامرونی

آلویس نانگ، بازیکنی فقط برای نیم‌فصل

مهاجم کامرونی پارس جنوبی جم بعد از نیم فصل حضور بین شاگردان تارتار با عقد قراردادی به جمع نارنجی پوشان سایپا پیوست.

آلویس نانگ، بازیکنی فقط برای نیم‌فصل

به گزارش "ورزش سه"، آلویس نانگ مهاجم کامرونی که ورودش در فوتبال ایران با حضور در تیم فولاد خوزستان کلید خورد با درخشش در این تیم مشتریان زیادی پیدا کرد. او طی یک نیم فصل کار با دراگان اسکوچیچ در 14 بازی موفق به زدن 9 گل برای تیمش شد؛ اما حضور این بازیکن گلزن در اهواز تنها به اندازه یک نیم فصل بود.


علیرضا منصوریان و نفت تهران مشتری بعدی نانگ بودند. این بازیکن با نفتی ها هم تنها یک نیم فصل همکاری کرد و در 12 بازی برای این تیم 4 گل به ثمر رساند. پیشنهاد اغوا کننده تراکتورسازی و اصرار امیر قلعه نویی برای جذب این بازیکن باعث شد نفتی ها برای پاس کردن چک های خود، قید مهاجم خود را بزنند. او در جمع تراکتوری ها نیز بیش از یک نیم فصل دوام نیاورد و در 11 بازی 4 گل برای آنها زد.


نانگ در ادامه حضورش در فوتبال ایران یک بار دیگر به اهواز بازگشت؛ اما این بار به جمع شاگردان ویسی در استقلال خوزستان پیوست و البته این بار درخشش همیشگی را نداشت. او در 12 بازی تنها 2 گل زد و خیلی زود پیراهن آبی اهوازی ها دلش را زد تا عمر حضورش در استقلال خوزستان نیز به بیشتر از یک نیم فصل قد ندهد.


با آغاز لیگ هفدهم این بازیکن کامرونی سر از تیم ناشناخته پارس جنوبی جم درآورد و در همان هفته های نخست با به ثمر رساندن 4 گل به یکی از مهره های کلیدی تیمش تبدیل شد. اما در ادامه با مصدومیتی که گریبانگیرش شد، نتوانست حضور مستمری در ترکیب جمی ها داشته باشد. حالا در آخرین روزهای نقل و انتقالات نیم فصل خبر می رسد این بازیکن با فسخ قراردادش با پارس جم به سایپا پیوسته تا همکاری در ششمین تیمش در لیگ برتر را با علی دایی تجربه کند.


به هرحال حضور نیم فصلی نانگ در هر تیم نقطه بارز این بازیکن کامرونی است. مهاجمی که انگار خیلی عادت به ماندن و جا افتادن در یک تیم را ندارد و تنوع در انتخاب تیم را بیشتر می پسندد. باید منتظر ماند و دید او چه شرایطی در سایپا خواهد داشت و آیا می تواند مرد گلزن علی دایی در نیم فصل دوم لیگ هفدهم باشد یا نه.

دیدگاه‌ها