کد خبر : 1497904 | 25 دی 1396 ساعت 18:33 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

عالمه و 60 میلیون برای هر بازی در سپاهان !

افشاگری سرپرست سابق سپاهان در مورد گلر سوری

رسول خوروش سرپرست سابق سپاهان می گوید که گلر سوریه ای سپاهان برای هر بازی 60 میلیون تومان پول از باشگاه سپاهان دریافت می کند.

افشاگری سرپرست سابق سپاهان در مورد گلر سوری

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم عالمه با ادامه مشکلات تیم سپاهان در چارچوب دروازه و در شرایطی که حضور یک گلر مطمئن در سپاهان به مرحله هشدار رسیده بود، عضو این تیم شد و در سه دیداری که در چارچوب دروازه ایستاده، توانسته تا حدودی به این پست در تیم کرانچار تعادل و ثبات ببخشد.


البته علیرغم اینکه این دروازه بان دیدار اول نیم فصل دوم مقابل سایپا را به دلیل عدم صدور ITC از دست داد، یک گل خورده در سه بازی اخیر عملکرد فنی این گلر سوری بوده که قابل دفاع به شمار می رود؛ ولی در بعد قرارداد رسول خوروش جزئیاتی از شرایط مالی حضور این ملی پوش سوری فاش ساخته است.

 

سرپرست سابق سپاهان که در مصاحبه ای تند به مدیران فعلی سپاهان و عملکرد آنها به خصوص در حوزه مالی تاخته است، در بخشی از صحبت های خود خطاب به مدیران باشگاه به رقم عجیب قرارداد ابراهیم عالمه اشاره می کند و می پرسد: « همین ابراهیم عالمه، گلر سوریه ای را وارد تیم سپاهان کردید؛  با چه شکل و شمایلی؟! در سوریه که فوتبال باشگاهی بخاطر مسائل جنگ و بحران انجام نمی شد. با چه رویکردی برای 14 بازی رقم 200 هزار دلار به او پرداخت کردید؟ یعنی هر مسابقه که گلر سوریه ای برای تیم سپاهان انجام می دهد، رقمی در حدود 60 میلیون تومان پول می گیرد.»

 

دیدگاه‌ها