کد خبر : 1497934 | 25 دی 1396 ساعت 21:26 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی کاپیتان از مشکی‌پوشان

حسین بادامکی از مشکی‌‌پوشان جدا شد.

جدایی کاپیتان از مشکی‌پوشان

به گزارش "ورزش سه" کاپیتان مشکی‌ پوشان قراردادش را با این تیم فسخ کرد و از جمع مشکی‌ پوشان جدا شد.


در همین رابطه سرمربی مشکی‌ پوشان درباره جدایی بادامکی گفت: من اطلاعی از وضعیت بادامکی ندارم؛ ولی ظاهراً او شب گذشته به باشگاه رفته و اعلام کرده می‌ خواهد برود.


رضا عنایتی افزود: متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده و شاید او از موضوعی ناراحت است؛ اما من بادامکی را می‌ خواهم و معتقدم او می‌ تواند به تیم ما کمک کند؛ اما اینکه چه اتفاقی افتاده و آیا او پیشنهادی دارد که خواستار صدور رضایتنامه شده، بهتر است از خودش سوال شود.


هافبک پیشین مشکی‌پوشان هم درباره جدایی اش از مشکی پوشان گفت: مگر می‌ شود سرمربی تیم از جدایی من بی‌ اطلاع باشد در حالی که خودش گفت اگر می‌ خواهی بروی، مانع نمی‌ شویم!


بادامکی درباره دلیل جدایی‌ اش از مشکی‌ پوشان و اینکه رضا عنایتی گفته دلیل این مسئله را نمی‌ داند، عنوان کرد: قصد جدایی از مشکی‌ پوشان را نداشتم؛ اما در این چند روز یک سری اتفاقاتی در تیم دیدم که تصمیم به جدایی گرفتم.


آنطور که به نظر می رسد بادامکی که از تعویض مقابل تیم سابقش (پرسپولیس) دلخور بوده با جذب دهنوی تصمیم به جدایی از تیم شهرش گرفته است. او همچنین عنوان کرده به دلیل نداشتن پیشنهاد و رو به اتمام بودن مهلت نقل و انتقالات زمستانی احتمالا تا پایان فصل بدون تیم خواهد ماند؛ اما با این وجود قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد.

دیدگاه‌ها