کد خبر : 1498035 | 26 دی 1396 ساعت 10:36 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک چهارم نهایی جذاب در جام حذفی بلژیک

بروژ- شارلروا؛ در انتظار شاهکار جدید از کاوه و رفقا

آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بلژیک امشب در حالی برگزار می شود که این دیدار قرار بود در آخرین روزهای سال گذشته میلادی برگزار شود.

به گزارش "ورزش سه"، بارش شدید برف و باران در شهر بروژ در آخرین روزهای سال گذشته میلادی جدال حساس تیم های اول و دوم بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به تعویق انداخت تا این بازی جذاب به امشب موکول شود. جدالی که دو تیم اول ژوپیرلیگ را مقابل هم قرار می دهد تا فینالی زودرس در دومین جام معتبر بلژیک را برگزار کنند.


ایوان لکی سرمربی کروات در این فصل از بروژ تیمی مدعی و قدرتمند ساخته که با اختلاف 11 امتیازی صدر جدول را به خود اختصاص داده و بسیاری از حالا این تیم آبی پوش و قدیمی را قهرمان فصل می نامند. از همین رو این مربی و شاگردانش در پی ثبت دوگانه با قهرمانی در جام حذفی نیز هستند که براساس قرعه باید از سد رقیبی شگفتی ساز و غیرقابل پیش بینی همچون شارلروا بگذرد.

 

1276450


"گورخرها"(لقب شارلروا در بلژیک) در بهترین شرایط راهی بازی امشب می شوند چون هم قرارداد ماتزو تمدید شده هم سران باشگاه با حفظ تمام ستاره های خود در مقابل پیشنهادات وسوسه کننده سایر باشگاه ها در صدد ادامه شگفتی سازی در این فصل هستند. رسانه های بلژیک به خصوص روزنامه های شهر شارلروا در تحلیل های خود از بازی حساس امشب همچنان کاوه رضایی آقای گل ژوپیرلیگ و بهترین گلزن شارلروا را بهترین و کلیدی ترین بازیکن این تیم قلمداد کردند.


مسلما برتری در این بازی می تواند مسیر قهرمانی را برای هر یک از دو تیم هموار کند از همین رو کاوه و رفقا در انتظار ثبت شاهکاری دیگر در روزهای آغازین سال نو میلادی هستند تا همچنان با روحیه و انگیزه بالا به شگفتی سازی در فوتبال بلژیک ادامه دهند. این بازی امشب از ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگی بروژ آغاز می شود.

 

1276449

دیدگاه‌ها