کد خبر : 1498051 | 26 دی 1396 ساعت 11:28 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

شوک جدید به قوی سپید انزلی 

ملوان در آستانه کسر شش امتیاز از سوی فیفا

باشگاه محبوب بندر انزلی در آستانه کسر امتیاز از سوی فیفا قرار دارد، اتفاقی که می تواند شوک بزرگی به این تیم در راه بازگشت احتمالی به لیگ برتر وارد کند.

ملوان در آستانه کسر شش امتیاز از سوی فیفا

به گزارش "ورزش سه"، بی توجهی مسئولان باشگاه ملوان به موضوع تسویه حساب با طلبکاران خارجی و پرونده های انضباطی در فیفا باعث شد تا این باشگاه محبوب در بندر انزلی در آستانه کسر شش امتیاز قرار بگیرد.


پرونده انضباطی علیه این باشگاه بعد از شکایت سرگئی پاشنکو دروازه بان مولداویایی سال های گذشته این باشگاه تشکیل و در تمام این مدت اخطاریه های زیادی برای ملوان از سوی کمیته انضباطی فیفا آمد تا مطالبات این بازیکن پرداخت شود اما مشکلات مالی عدیده این اجازه را به سران باشگاه نداد تا موضوع شکایت این بازیکن حالا به بحرانی بزرگ تبدیل شود.


وثوق احمدی درباره خطرناک‌ترین پرونده تیم‌های ایرانی در فیفا به ماجرای ملوان و گلر مولداویایی اشاره و گفت: «پرونده پاشنکو و باشگاه ملوان در فیفا خطرناک است. نامه احتمال کسر شش امتیاز برای ملوان ارسال شده که باید ببینیم ملوان چه دفاعی خواهد داشت. آن‌ها نامه کسر امتیاز بازیکن قبلی را حل کردند و باید دید  این بار هم می توانند از این مهلکه جان سالم به در ببرند یا نه؟».


این خبر در حالی جدی تر از همیشه به گوش می رسد که که ملوانان به تازگی در رقابت های دسته اول با برد 1-0 برابر اکسین البرز به وضعیت خود در جدول رده بندی سرو سامان دادند و با 29 امتیاز تا رده هفتم جدول صعود کردند تا در فاصله چهار امتیازی تیم سوم قرار بگیرند. حال با احتمال کسر شش امتیاز از این تیم ممکن است شاگردان نادر دست نشان تا رده دوازدهم سقوط و از بازگشت به لیگ برتر کاملا ناامید شوند.

دیدگاه‌ها